۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
بازگشت بارش‌ها به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز به تدریج استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که ابتدا سبب ابرناکی و سپس تا اواسط روز سه شنبه به تناوب سبب رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز به تدریج استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که ابتدا سبب ابرناکی و سپس تا اواسط روز سه شنبه به تناوب سبب رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهد شد.

وی افزود: اوج فعالیت این سامانه روز دوشنبه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز خواهد بود. بارش برف در ارتفاعات مورد انتظار است. شمال خلیج فارس نیز تا اوایل سه شنبه مواج و گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته دزفول و آبادان با ۲۳.۵ و ایذه با ۱- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز حداکثر به ۲۳.۳ و حداقل به ۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 732970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.