منتخبان مجلس دوازدهم براساس واقعیت‌های زندگی مردم تصمیم بگیرند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: نمایندگان مجلس دوازدهم در تصویب لوایح، طرح‌ها، قوانین و برنامه‌ها؛ براساس شرایط واقعی زندگی مردم و معیشت آن‌ها تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور حماسه‌آفرین مردم ولایتمدار استان پای صندوق‌های رأی و تبریک به منتخبان مجالس شورای اسلامی و خبرگان، اظهار کرد: مردم از نمایندگان خود توقع دارند در مجلس شورای اسلامی ترک فعلی از نمایندگان در انجام وظایف قانونی مشاهده نشود.

وی افزود: انتظار مهم دیگری که مردم دارند نمایندگان همین رویکرد مردمی که در ایام تبلیغات انتخابات داشتند را حفظ کنند و همواره در میان مردم با مردم و آشنای واقعیات زندگی مردم باشند تا بتوانند بر اساس آنچه که در کف میدان مشاهده می‌کنند نه اینکه از دیگران می‌شنوند آن را در مراحلی که طرحی، قانونی و برنامه‌ای تصویب می‌کنند، مدنظر داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس دوازدهم در تصویب لوایح، طرح‌ها، قوانین و برنامه‌ها با انتقال نظرات مردم، بر اساس شرایط واقعی زندگی مردم و معیشت آن‌ها تصمیم بگیرند.

کد خبر 732963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.