نمایندگان قوانینی که به مردم فشار اقتصادی وارد می‌کند را بازنگری کنند

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نمایندگان جدید در قوانین گذشته بازنگری داشته باشند، گفت: بعضی قوانین به مردم فشار وارد می‌کند که نمایندگان باید نسبت به این امر توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در نطق میان دستور صدوبیست‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: وی از نیروهای خدمت‌گزار از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است.

وی با تشکر از حضور مردم در انتخابات جمعه گذشته افزود: مردم با وجود مشکلات اقتصادی حضوری پرشور داشتند که باید از آن‌ها تشکر کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امسال فرایند رأی‌گیری به خوبی انجام شد که ناشی از تسهیلاتی بود که برگزارکنندگان انتخابات در نظر گرفتند و جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان منتخب در تبلیغات انتخاباتی خود درباره موضوع آب توجه ویژه‌ای داشتند، گفت: پروژه بهشت‌آباد از جمله مواردی است که در سخنان منتخبان شنیدیم و امیدواریم با پیگیری این پروژه تکلیف آن بعد از سال‌ها مشخص شود.

حاج‌رسولی‌ها خاطرنشان کرد: اگر آب در زاینده‌رود جاری شود هم صنعت گردشگری رونق می‌گیرد و هم مشکلات زیست‌محیطی، فرونشست و مقداری از آلودگی هوا برطرف خواهد شد، همچنین اقتصاد کشاورزان شرق به آب زاینده‌رود وابسته است و با توجه به بارندگی‌های اخیر امیدواریم آب برای جاری شدن در رودخانه باز شود.

نمایندگان جدید در قوانین گذشته بازنگری داشته باشند

وی با بیان اینکه رأی مردم نشان‌دهنده نارضایتی نسبت به عملکرد برخی مسئولان بود، گفت: پیام حضور مردم این بود که وضعیت فعلی مطلوب نیست و نمایندگان باید مشکلات مهم مردم را مدنظر داشته باشند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نمایندگان جدید در قوانین گذشته بازنگری داشته باشند، گفت: سال گذشته شاهد بودیم که لایحه دولت مربوط به بیمه‌های ساختمانی تصویب شد. از رئیس‌جمهور می‌خواهیم نسبت به این موارد دقت داشته باشد، زیرا طبق این لایحه مردم پول‌های زیادی دادند که سبب مشکلاتی برای آن‌ها شد.

وی خاطرنشان کرد: تأکید می‌کنیم که بعضی قوانین به مردم فشار وارد می‌کند که نمایندگان باید نسبت به این امر توجه داشته باشند.

حاج‌رسولی‌ها با تاکید بر لزوم عملکرد صحیح دستگاه‌ها و دولتمردان با مردم گفت: دستگاه‌ها دچار بعضی مشکلات هستند که به علت آن مشکلات، کار مردم زمین می‌ماند و دولت باید نسبت به این امر توجه داشته باشد.

وی افزود: ما شرمنده مردم هستیم که به‌رغم مشکلات در انتخابات حضور خوبی داشتند، دشمن می‌خواست انتخابات رونق نداشته باشد، اما حضور قابل توجه مردم ایران نسبت به دیگر کشورهای دنیا را شاهد هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هر شهروند می‌تواند در حد ظرفیت طرح تفصیلی در ملک خودش سرمایه‌گذاری کند، گفت: طبق قانون هر شهروند تراکم قانونی روی ملک خود را می‌تواند، خریداری کند تا برای همیشه به عنوان سرمایه‌ای برای او باقی بماند؛ بدون آوردن نقشه، پروانه اولیه روی ملک صادر می‌شود که ارزش افزوده‌ای برای سال‌های آینده دارد.

وی ادامه داد: در این خصوص هزینه‌ای که دریافت می‌شود، صرف پروژه‌های عمرانی شهر می‌شود که نفع آن برای شهر و شهروندان است.

کد خبر 732894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.