زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌های اتوبوس اصفهان به کمتر از ۱۰ دقیقه می‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از مشکلات حوزه اتوبوسرانی، کمبود راننده بود که با پیگیری‌های فراوان این مشکل رفع شده است، زمانی ۱۵۰ اتوبوس خریداری شده و بدون راننده مانده بود، اما در حال حاضر تمام اتوبوس‌ها در چرخه سرویس‌دهی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محمد نورصالحی امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه که در صحن علنی شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: از همه تلاش‌ها که در راستای ارتقای سطح خدمات و سرویس‌دهی به شهروندان بوده است، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به تعهد و قول ارائه شده در جلسات هیئت مدیره شرکت اتوبوسرانی ، مبنی بر اینکه خدمت رسانی در این بخش به سطح A خواهد رسید، گفت : بر این اساس باید میانگین زمان انتظار مسافر در ایستگاه برای استفاده از اتوبوس کمتر از ۱۰ دقیقه باشد، از این‌رو نیازمند افزایش تعداد ناوگان فعال به ۱۲۰۰ دستگاه هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: یکی از مشکلات حوزه اتوبوسرانی، کمبود راننده بود که با پیگیری‌های فراوان این مشکل رفع شده است، زمانی ۱۵۰ اتوبوس خریداری شده و بدون راننده مانده بود، اما در حال حاضر تمام اتوبوس‌ها در چرخه سرویس‌دهی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تلاش شده است تا اتوبوس‌های خریداری شده، زودتر تحویل گرفته شود، ادامه داد: شش ماه نخست سال آینده، روزهای پرکاری خواهد بود، زیرا وعده داده شده است که از ابتدای مهر ۱۴۰۳ سطح سرویس خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به سطح A ارتقا پیدا کند.

نورصالحی با اشاره به حضور مشاور در کمیسیون حمل‌ونقل هوشمندسازی شورا و انجام مطالعاتی برای سرویس‌دهی بهتر به شهروندان افزود: انتظار داریم ابتدای مهر سال آینده خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان ارائه شود.

کد خبر 732835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.