ورود سامانه بارشی از یکشنبه به کرمانشاه/ دمای هوا افزایش می‌یابد

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارشی از اواسط روز یکشنبه به کرمانشاه خبر داد و گفت: دمای هوا تا روز یکشنبه افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند شنبه _ دوازدهم اسفند _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه تا اواسط یکشنبه، صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم و افزایش ابر پیش بینی می‌شود. در این مدت متوسط دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

وی افزود: به دنبال این شرایط، از بعدازظهر یکشنبه تا اواسط سه‌شنبه، گذر موجی کوتاه، در بعضی ساعات سبب تشدید وزش باد و بارش‌هایی در سطح استان خواهد شد.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: انتظار می‌رود، بارش در روز دوشنبه، و در نیمه شمالی و نواحی شرقی نمود بیشتری داشته و در سایر نواحی، غالباً به شکل پراکنده رخ دهد، این وضعیت در بامداد دوشنبه در برخی گردنه‌ها و مناطق سردسیر شمال و شرق استان، ممکن است با رگبار موقت برف نیز همراه گردد.

وی ادامه داد: با عبور این موج از اواخر سه‌شنبه تا اواسط پنجشنبه شرایط نسبتاً پایداری در سطح استان حاکم می‌گردد.

به گفته زورآوند طی این مدت، در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد ملایم مهمترین پدیده‌های مورد انتظار در سطح استان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد تعدیل دمای هوا (کاهش نسبی دمای روزانه و افزایش دمای شبانه) خواهیم بود.

کد خبر 732756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.