نبود برنامه‌ریزی صحیح در گذشته موجب رشد لجام‌گسیخته شهری شده است

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نبود برنامه‌ریزی صحیح در دوره‌های گذشته و اجرای دقیق آن موجب رشد لجام گسیخته و بی‌قواره شهری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، شیدا حیدریان، امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ در جلسه کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای شهر که در استمرار بررسی مشکلات نواحی منفصل شهری بویژه ایجاد معبر شریانی ناحیه منفصل شهری نایسر برگزار شد، اظهار کرد: مسئله محوری و نگاه به اولویت‌ها عواملی هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: حواشی و نواحی کم‌برخوردار شهر سنندج به اندازه وسعتش مسئله دارد پس ضروری است این مسائل احصاء و عوامل ایجاد آن مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نقاط کم‌برخوردار شورای شهر سنندج با بیان اینکه توجه به طراحی‌های شهری الگوی رفتاری را در پی خواهد داشت، ادامه داد: با نگاهی نو در تغییر نگرش‌ها و پرهیز از اشتباهات توسعه همه جانبه و متوازن را می‌توان رقم زد.

حیدریان به اهمیت ایجاد معابر شریانی در نواحی منفصل شهری نایسر اشاره و تصریح کرد: اتصالات در یک شهر که در واقع، تقریباً همان معابر شهری هستند نقش عمده و تضمین کننده‌ای در طراحی یک شهر ایفا می‌کنند به گونه‌ای که می‌توان با طراحی مناسب معابر در یک شهر احساس امنیت و راحتی را به ساکنان آن شهر القا کرد.

وی خاطرنشان کرد: به پایان رساندن هر کاری در وهله اول بستگی به خرد جمعی، پشتکار و میزان تخصیص بودجه دارد و اعضای شورای شهر هم در کنار مجموعه مدیریت شهری و سایر مسئولان همکاری خود را در راستای خدمتگزاری هرچه بهتر اعلام می‌کنند.

کد خبر 732723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.