۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
طرح جامع فرهنگی قم تدوین می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: طرح جامع فرهنگی شهرداری قم در حال تدوین است و پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده این طرح رونمایی شود.

حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص تدوین طرح جامع فرهنگی اظهار کرد: برای ایجاد طرح جامع فرهنگی در حال تبادل نظر با اندیشمندان و صاحبان نظر در قم هستیم تا سال آینده رونمایی شود.

وی در خصوص ایجاد اطلس فرهنگی افزود: مذاکرات لازم با سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم در این زمینه انجام گرفته است تا این کار با دقت فراوان انجام شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: تدوین این اطلس فرهنگی که قرار است داده و داشته‌های فرهنگی شهر قم را گردآوری کند، بر محوریت مساجد در محلات شهر قم صورت می‌گیرد.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: این کار به این صورت است که یک مسجد و محله را در نظر می‌گیریم و ظرفیت‌های فرهنگی محله را معرفی می‌کنیم تا مسجد بداند که از نظر فرهنگی و اجتماعی چه ساختاری در آن محله وجود دارد.

وی گفت: کمیته کمک به مراکز شهرداری در این راستا تعریف شده است که خدمات و ظرفیت‌ها برای محلات ایجاد شود تا محلات خودشان پای کار بیایند و نسبت به رفع نیازها اقدام کنند.

کد خبر 732670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.