بالاترین آرای کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان یزد

آرای کاندیدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آرای نهایی نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد و تعداد آرای سه نماینده اول به همراه درصد آرای اختصاص یافته به شرح زیر است:

حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن؛ محمدصالح جوکار با ۸۱ هزار و ۶۳۴ رأی معادل ۵۱.۸ درصد درصد نماینده منتخب مردم استان یزد شد، همچنین علی‌اصغر مرتضایی‌راد در این رقابت ۱۹ هزار و ۹۹ رأی معادل ۱۲.۱۲ درصد آرا و سیدمحمدمحسن دعایی ۸ هزار و ۴۴۴ رأی معادل ۵.۳۶ درصد آرا را کسب کردند.

در حوزه انتخابیه شهرستان اردکان نیز مصطفی پوردهقان با ۱۲ هزار و ۲۷۱ رأی معادل ۳۶.۴۸ درصد، محمدرضا دشتی با کسب ۱۰ هزار و۴۴۷ رأی معادل ۳۱.۰۶ درصد و حسین کلانتری با ۵ هزار و ۳۱۵ رأی معادل ۱۵.۸ درصد بیشترین کسب رأی را داشتند.

نتایج آرا در حوزه انتخابیه شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، خاتم، هرات، مروست به شرح زیر است:

محمدرضا صباغیان با ۲۳ هزار و ۴۸۵ رأی معادل ۲۷.۸۹ درصد آرا، جعفری با ۲۰ هزار و ۴۱۸ رأی معادل ۲۴.۲۵ درصد آرا و آخوندی با ۱۲ هزار و۲۶۱ رأی معادل ۱۴.۵۶ درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های تفت و میبد نیز سیدجلیل میرمحمدی با ۱۹ هزار و ۹۹۴ رأی معادل ۳۷.۲۱ درصد به مجلس راه یافت و فلاح یخدانی نیز ۱۱ هزار و۳۰۳ رأی معادل ۲۱.۰۴ درصد و عبدالله‌پور ۸ هزار و ۹۴۲ رأی معادل ۱۶.۶۴ درصد آرا را کسب کردند.

کد خبر 732662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.