افزایش ۱۱ درصدی آرا نسبت به دوره قبل انتخابات در کاشان

فرماندار ویژه کاشان گفت: ۱۱۵ هزار نفر در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل پای صندوق‌های رای آمدند و افزایش ۱۱ درصدی آرا را رقم زدند.

محمد شریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان از افزایش ۱۱ درصدی شرکت مردم منطقه کاشان در انتخابات خبر داد و اظهار کرد: ۱۱۵ هزار نفر در کاشان و آران و بیدگل پای صندوقهای رأی حاضر شدند تا کرسی نشین مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مشخص کنند.

وی افزود: شمارش آرای انتخابات در شعب اخذ رأی در ساعت ۲۴ روز جمعه همزمان با پایان مهلت رأی‌گیری در شعب اخذ رأی در سراسر شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل آغاز شد.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، از ساعت ۸:۰۰ جمعه یازدهم اسفند در سراسر کشور آغاز شد و بر اساس قانون تا ساعت ۱۸ ادامه داشت. اما، این مهلت بنا بر تشخیص وزیر کشور تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ اسفند تمدید شد.

زارعی خاطرنشان کرد: استقبال گسترده مردم به رغم سرمای شدید موجب تمدید ساعت رأی گیری تا ساعت ۲۴ شد و با توجه به میزان آرای اخذ شده تا این لحظه و تخمین میزان آرا در ساعات آینده، برآوردها از افزایش ۱۱ درصدی میزان مشارکت نسبت به انتخابات دور قبل حکایت دارد.

وی تعداد کل آرا صحیح مأخوذه :۱۱۴ هزار و ۵۴۰ رأی اعلام کرد و گفت: منتخب نهایی در این رقابت آقای مصطفی معینی آرانی با تعداد آرا ۳۶ هزار و ۷۳۴ است.

کد خبر 732626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.