مردم مبارکه استقبال خوبی از انتخابات دارند

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: کار رای‌گیری از افراد واجد شرایط دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با استقبال گرم مردم مبارکه در حال انجام است.

علیرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با بیان اینکه انتخابات مبارکه در کمال امنیت در حال برگزاری است، اظهار کرد: مردم شهرستان مبارکه از ساعت‌های ابتدایی شروع انتخابات با حضور پرشور و مشارکت خیلی خوبی در شعب اخذ رأی حاضر شدند و این حضور و مشارکت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با تمهیدات و اقداماتی که انجام شده است امیدواریم که شاهد حضور و مشارکت بالای مردم در شهرستان مبارکه باشیم و این حضور و مشارکت مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده و یاوه‌گویان و زمینه‌ای برای رشد، توسعه و پیشرفت بیش از پیش ایران به ویژه شهرستان مبارکه خواهد بود.

مردم مبارکه استقبال خوبی از انتخابات دارند

فرماندار مبارکه با اشاره به اینکه همه امکانات این شهرستان برای برگزاری سالم و با نشاط انتخابات بسیج است، خاطرنشان کرد: ۷۲ شعبه اخذ رأی در سطح این شهرستان برای انتخابات یازدهم اسفند و تسهیل دسترسی شهروندان پیش‌بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: عوامل اجرایی برای هر صندوق چینش شده است و تعدادی از افراد به عنوان رزرو در نظر گرفته خواهند شد.

مردم مبارکه استقبال خوبی از انتخابات دارند

وی گفت: بیش از ۱۸۰۰ نفر در فرایند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه مبارکه نقش دارند و امیدواریم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بر افتخارات شهرستان به ثبت برسد.

کد خبر 732371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.