حضور گسترده در انتخابات خط بطلانی بر سیاست‌های دشمنان است

امام جمعه موقت کاشان گفت: مهمترین پیام و دستاورد حضور گسترده در انتخابات اعلام پایبندی مردم به حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام علی احتشام نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر ثابت می‌کنند همان طور که با شرکت پرشور خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، بعد از ۴۴ سال با همان عزم و اراده در صحنه دفاع از دستاورهای نظام جمهوری اسلامی حضور دارند.

وی ترفندهای مختلف و سیاه نمایی‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و منطقه کاشان با شرکت پرشور خود در صحنه انتخابات بار دیگر دشمنان را در نیل به اهداف خصمانه شأن ناامید می‌کنند و خط بطلانی بر سیاست‌های دشمنان می‌کشند.

امام جمعه موقت کاشان ابراز امیدواری کرد: مردم این شهرستان همان طور که در دوره‌های قبل انتخابات پیشگام حضور حداکثری در انتخابات بودند و حتی در برخی موارد بیش از ۵۳ درصد در انتخابات مشارکت داشتند، در این دوره هم برای ادامه راه شهدا و تعیین سرنوشت خود به صورت پرشور حضور خواهند داشت.

احتشام نسب گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی مکر دشمنان را خنثی و عرصه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند، بنابراین مردم هرچه بیشتر مشارکت کنند بیشتر در آبادانی کشور سهیم هستند.

وی افزود: ممکن است برخی گلایه‌ها و مطالباتی داشته باشند که صحیح و به حق هم باشد، اما یک انسان خردورز و دوراندیش هیچگاه مسائل اصلی را فدای فرعی نمی‌کند.

امام جمعه موقت کاشان خاطرنشان کرد: امنیت کشور، اقتدار کشور، حفظ تمامیت ارضی کشور و ناامیدی دشمنان و بدخواهان این ملت و کشور اصل است.

کد خبر 732289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.