بسیج و سپاه با قوت در مناطق سیل‌زده حضور دارند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تا هر زمان که نیاز باشد سپاه و بسیج در منطقه حاضر است و امدادرسانی را با قوت ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی سپاه سلمان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی اظهار کرد: با حضور در بخش سیل‌زده پلان در شهرستان دشتیاری از نزدیک پیگیر امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شد.

وی در جلسه‌ای که در بخشداری پلان برگزار شده بود، پیگیری اقدامات صورت گرفته، امتداد کمک‌رسانی و حضور گروه‌های جهادی را پیگیری کرد.

فرمانده سپاه سلمان در این جلسه اظهار کرد: تا هر زمان که نیاز باشد سپاه و بسیج در منطقه حاضر است و امدادرسانی را با قوت ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا سختی‌ها و مشکلات مردم را به حداقل برسانیم، گفت: باید با رفع معضلات به وجود آمده کاری کنیم تا شیرینی آبادانی سیل و آب فراهم شود و در ادامه برای همه مردم مثمر ثمر بشود.

همچنین سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه این جلسه از طریق تماس تلفنی پیگیر خدمت‌رسانی به مردم درگیر با سیل شد و در رابطه با امتداد و تقویت خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده تاکید کرد.

کد خبر 732157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.