با دیدگاه ملی در انتخابات شرکت کنیم

امام جمعه اهواز گفت: باید به انتخابات به عنوان تکلیف الهی نگاه کنیم، گلایه‌ها را کنار بگذاریم و با دیدگاه ملیتی و منافع ملی و به دور از نگاه قومیتی در این جشن ملی و رویداد سیاسی کشور شرکت کنیم، اگر مطابق شاخص‌های مدنظر رهبری رای دهیم، بدون شک خوزستان به استانی نمونه تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد امروز _ جمعه یازدهم اسفند_ در حاشیه رأی دادن در مسجد جواد الائمه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات و این جشن ملی وظیفه شرعی و تکلیف الهی است، همانگونه که نماز امر خداوند است و باید به تکلیف خود عمل کنیم و آن را اول وقت بخوانیم، شرکت در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور و رأی دادن نیز باید در اول وقت انجام شود.

وی افزود: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران در صحنه حضور داشتند و از خاک ایران اسلامی دفاع کردند، باید برای لبیک به مقام معظم رهبری و قدردانی از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت در انتخابات شرکت کنیم و رأی دهیم.

امام جمعه اهواز ادامه داد: سه تکلیف برای انتخابات بر دوش ما است، اول اینکه خود در انتخابات شرکت کنیم و رأی دهیم، دوم اینکه دیگران را به رأی دادن تشویق و سوم اینکه فرد اصلح را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی فرد اضافه کرد: باید به انتخابات به عنوان تکلیف الهی نگاه کنیم، گلایه‌ها را کنار بگذاریم و با دیدگاه ملیتی و منافع ملی و به دور از نگاه قومیتی در این جشن ملی و رویداد سیاسی کشور شرکت کنیم، اگر مطابق شاخصه‌های مدنظر رهبری رأی دهیم، بدون شک خوزستان به استانی نمونه تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنها مسیر حفظ منافع ملی، انتخابات است، گفت: توصیه می‌شود اول وقت در انتخابات شرکت کنیم و رأی خود را صندوق‌ها بی نداریم، همانگونه که نماز را اول وقت می‌خوانیم.

به گزارش ایمنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

سه میلیون و ۵۳۳ شعبه اخذ رأی در سراسر خوزستان راه اندازی شده است و امسال بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

کد خبر 732150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.