مشارکت مردم در انتخابات مشارکت در آبادانی کشور است+فیلم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌و بختیاری گفت: مشارکت مردم مشارکت در آبادانی کشور است و طبعاً حضور مردم است که می‌تواند مکر دشمن را خنثی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، امروز _ جمعه یازدهم اسفند _ با حضور در شعبه اخذ رأی «دبیرستان شهید رحمن استکی» شهرکرد، اظهار کرد: نماینده مجلس وقتی سالم و اصلح باشد، قطعاً کار خودش را خواهد کرد و در مجلس اثر خودش را می‌گذارد در هر صورت مطالبه ما از نماینده مجلس این است که منفعت این کشور و مردم را ببیند.

وی افزود: مشارکت مردم، مشارکت در آبادانی کشور و برداشتن موانع از جلوی رشد و آبادانی کشور است، دشمنانی هستند که نمی‌خواهند بگذارند این کشور به جایگاه خودش برسد، طبعاً حضور مردم است که می‌تواند هم آن مکر دشمن را خنثی کند و هم عرصه ارتقای کشور را فراهم کند بنابراین هر چه مردم مشارکت بیشتر داشته باشند، بدانند در آبادانی کشور خودشان سهیم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در مجلس یازدهم دیدیم که بعضی از موانعی را که نمایندگان برداشتند و حرکت‌هایی که ایجاد شد، آثارش در کشور دیده شد و درجاهای مختلف موانعی برداشته شد و راه‌هایی باز شد و گره‌هایی باز شد، همین طور است نماینده وقتی که سالم باشد و اصلح باشد قطعاً کار خودش را خواهد کرد و در مجلس اثر خودش را می‌گذارد.

وی عنوان کرد: طبعاً این‌ها را مردم به خوبی بیان کرده‌اند این بستگی دارد که ما چه نماینده‌ای را انتخاب کنیم، ما نمایندگان سالم و اصلح را باید انتخاب کنیم که دل درگرو کشور داشته باشند، دل درگرو مردم داشته باشند واقعاً به وظیفه و تکلیف بیندیشند را انتخاب کنیم او اصلاً مطالبه نمی‌خواهد او خودش می‌داند که چه کاری باید انجام بدهد و در مجلس که می‌رود تمام هم‌وغمش این است که ریل‌گذاری درست داشته باشد.

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: در هر صورت مطالبه ما این است که این‌ها بتوانند آنچه را که منفعت این کشور و این مردم است را دنبال کنند و نگاه به بیرون نداشته باشند این کشور الحمدالله کشور غنی است و به فضل پروردگار مردم مستعد و ظرفیت‌های قابل‌توجه دارد و حتماً می‌تواند روی پای خودش بایستد به شرطی که همه به همدیگر کمک بکنیم.

کد خبر 732100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.