شکوه حضور مردم شیراز در سومین حرم اهل بیت(ع) در ساعات اولیه صبح در آغاز فرآیند رای‌گیری

فرآیند رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهر شیراز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، فرآیند رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز _جمعه یازدهم اسفند_ هم‌زمان با سراسر کشور در شهرها، روستاها و نقاط مختلف استان فارس آغاز شد.

این مراسم در ساعت هشت صبح در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) صحن محمدی (ع) با حضور مدیران ارشد استانی آغاز شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در ابتدای این مراسم پس از انداختن آرا خود به صندوق، اظهار کرد: حضور در انتخابات نشان دهنده خلق حماسه جدید است که دشمنان ایران و اسلام را نا امید می‌کند تا بار دیگر در سرنوشت مردم دخالت نکنند.

وی افزود: از سوی دیگر این انتخابات که برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است، زمینه سعادت‌مندی، عزت‌مندی و سربلندی هر چه بیشتر برای همه ایرانیان و مردم شریف کشور است که برای آبادی و تغییر و تحول مثبت رأی می‌دهند و بر اساس آنچه که مقام معظم رهبری بر آن وعده دادند، پیش آید و مردم از آنچه که سعادت آنها است بهره‌مند شوند.

مؤثرترین تصمیم گیرنده برای کشور مردم هستند

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس نیز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مطهر و امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) این راه را باز کرد تا مردم عزیز ایران بتوانند خود سرنوشتشان را تعیین کنند.

وی با بیان اینکه مؤثرترین تصمیم گیرنده برای کشور، مردم عزیز هستند، افزود: امروز در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستیم و باز هم مردم عزیز ما در صحنه خواهند بود و به شکل پرشکوه و پر رنگ و در راستای تعیین سرنوشت خود تصمیم‌گیری خواهند کرد.

ایمانیه خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما به کسانی رأی خواهند داد که هم تقوا را رعایت می‌کنند و هم دیانت دارند.

وی اظهار امیدواری کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری در این عرصه متخصصین امور را بر عهده بگیرند و مبارزه با فساد را سرلوحه فعالیت‌های خود و تصمیمات خود قرار خواهند داد و منافع ملی را بر منافع شخصی و خانوادگی است ترجیح بدهند.

هر رأی مردم تیری به قلب دشمن است

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه همچنین اظهار کرد: در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از ابتدای صبح ازدحام جمعیت رأی‌دهنده ایجاد شده است.

وی افزود: زمینه تعالی، اقتدار و انسجام ملی با حضور گسترده مردم در انتخابات ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری فارس اضافه کرد: بنده به اتفاق دادستان مرکز استان و مسئولان قضائی فارس در محل رأی‌گیری حاضر شدیم تا بررسی و نظارت مستقیم انجام شود.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: خوشبختانه همه تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری یک انتخابات امن در همه جای استان پیش‌بینی شده و مشکل خاصی از نظر امنیتی تاکنون گزارش نشده است.

وی از مردم فارس خواست تا در کار خیر معطلی نکنند و پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنند تا باعث تعالی کشور، عزت ملی و انسجام ملی شود.

رئیس کل دادگستری فارس اظهار امیدواری کرد: همه مردم به ویژه رأی اولی‌ها به تاسی از رهبری و در انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: امنیت کامل و پایدار استان در تمام شعبات اخذ رأی برقرار است و مردم ایران حرف ولایت فقیه را گوش می‌دهند و می‌دانند که دشمن باید ناامید شود.

وی حضور گسترده مردم از ابتدای صبح را ستودنی ذکر کرد و افزود: حضور مردم در ساعات اولیه انتخابات، هر رأی آنها تیری به قلب دشمن است.

کد خبر 732087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.