۱۱۱ داوطلب انتخابات مجلس در کرمانشاه با هم رقابت می‌کنند

فرماندار کرمانشاه گفت: با انصراف ۱۸ داوطلب تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، ۱۱۱ کاندیدا باقی مانده‌اند که با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه محمدرضا آمویی امروز _پنجشنبه دهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز کار ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه ۵۴۶ نفر پیش ثبت نام اولیه خود را انجام دادند که ۲۸۹ نفر آنها ثبت نام خود را قطعی کردند.

وی با بیان اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته در نهایت صلاحیت ۱۲۹ نفر از داوطلبان احراز و مجاز به حضور در عرصه انتخابات شدند، گفت: در پی انصراف ۱۸ نفر از این افراد، تعداد داوطلبین انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه به یکصد و یازده نفر رسید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در ادامه از پایان یافتن زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق قانون این افراد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری می‌توانند تبلیغ کنند و از این پس هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده حتماً اقدامات قانونی علیه این افراد به عمل خواهد آمد.

آمویی اضافه کرد: اکیپ‌های نظارتی به صورت مستمر در حال رصد و پایش فعالیت نامزدهای انتخابات هستند و مواردی از برخی تخلفات که اتفاق افتاده بود را به مبادی ذیربط گزارش کردند. این نظارت‌ها همچنان تا پایان کار رأی گیری ادامه پیدا می‌کند.

وی از وجود ۶۴۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۵۴۵ شعبه در مرکز استان به علاوه یک شعبه ویژه اقلیت‌های مذهبی و ۱۰۰ شعبه نیز در بخش‌های فیروزآباد، ماهیدشت، کوزران و بیلوار آماده اخذ رأی از مردم شریف این دیار هستند.

کد خبر 731915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.