دعوت شهردار اصفهان از مردم برای حضور در انتخابات

شهردار اصفهان با دعوت از آحاد مردم برای حضور در انتخابات گفت: اگر نسبت به نقش‌های خود بی‌تفاوت باشیم، در واقع ابزاری برای نابودی خود را فراهم کرده‌ایم و هویت و شخصیت خود را مخدوش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌‎زاده در برنامه رادیویی «صدای شهر» با بیان اینکه زندگی انسان چیزی جز مجموعه نقش‌ها نیست، اظهار کرد: اگر می‌شد در فرضیه‌ای ذهنی نقش‌هایی از جمله نقش بندگی نسبت به خدا، نقش فرزندی نسبت به پدر، نقش همسری نسبت همسر، نقش شهروندی نسبت به شهر و نقش یک ایرانی نسبت به کشور از انسان گرفته می‌شد، طبیعتاً هیچ‌چیز از انسان باقی نمی‌ماند.

وی افزود: اگر نسبت به نقش‌های خود بی‌تفاوت باشیم، در واقع ابزاری برای نابودی خود فراهم کرده‌ایم و هویت و شخصیت خود را مخدوش می‌کنیم، از این‌رو تمام انسان‌ها باید به‌دنبال بهترین نقش‌ها باشند، زیرا بی‌تفاوتی در هر حوزه نشانه‌ای از ساییدن گوشه‌ای از شخصیت و تأثیر شخصی در روابط انسانی است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: جایگاه هر شخصی که در انتخابات یازدهم اسفند سال جاری شرکت نکند، توسط شخص دیگری اشغال می‌شود و در واقع جایگاهی را در اختیار افراد ناآشنا می‌گذاریم و در نهایت مجلس تشکیل می‌شود و برای تمام مردم قانون‌گذاری می‌کند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه زمانی که می‌خواهیم فرزند خود را در مدرسه‌ای ثبت‌نام کنیم، ممکن است آن مدرسه ایده‌آل نباشد، اما او را از تحصیل محروم نمی‌کنیم و بین مدارس موجود یکی از بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در انتخاب نمایندگان مجلس نیز باید ایده‌آل خود را در بین نامزدهای انتخاباتی پیدا کنیم و به او رأی دهیم.

کد خبر 731898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.