انقلابی در راستای تسهیل خدمات پزشکی با پلتفرم پزشک خوب

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، بسیاری از خدمات در بیشتر حوزه‌ها، به‌صورت آنلاین هم خدمت‌رسانی می‌کنند و همین مورد باعث شده است تا بسیاری از مردم به‌راحتی از هر خدماتی که در نظر دارند، استفاده کنند.

حوزه سلامت و پزشکی نیز از این روند مستثنی نبوده است و در این حوزه‌ هم فعالیت‌های متعددی به‌صورت آنلاین ارائه شده است.

هدف اصلی تکنولوژی و فناوری، دسترسی بهتر و آسانتر به همه‌ی خدمات است و اگر بخواهیم این هدف را در حوزه خدمات سلامتی و پزشکی مثال بزنیم، به وجود آمدن و راه‌اندازی پلتفرم‌های این حوزه یکی از بهترین خدمات بشر به شمار می‌رود. وجود این پلتفرم‌ها باعث شده تا کارهای گوناگونی که در گذشته انجام آن‌ها بسیار سخت و زمان‌بر بود، به‌آسانی انجام شوند و افراد درگیر سردرگمی‌ نشوند. به‌طور مثال سال‌های پیش را به خاطر بیاورید که برای پیدا کردن بهترین متخصص باید روزها وقت می‌گذاشتید تا بتوانید اطلاعاتی از متخصص پیدا کنید و چاره‌ای جز پرس‌وجو از اطرافیان و یا اعتماد به تبلیغات محیطی نداشتید.

اما در حال حاضر پلتفرم‌های متعددی در ایران راه‌اندازی شده‌اند که دسترسی به این خدمات را بسیار آسان کرده‌اند تا علاوه بر کاربران، پزشکان هم بتوانند بهینه‌تر در فضای دیجیتال فعالیت کنند. وجود این سایت‌ها برای جامعه امروزی، یکی از مهم‌ترین ملزومات به شمار می‌رود و استفاده از آن کار را برای هر کاربری راحت خواهد کرد. یکی از پلتفرم‌های آنلاین پزشکی که سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند، پزشک خوب است؛ این استارتاپ تلاش کرده است تا دسترسی به اطلاعات و خدمات پزشکی و سلامت را علاوه بر عموم جامعه، برای پزشکان، متخصصان، روانشناسان و... هم فراهم کند.

در ادامه قصد داریم مزایای این پلتفرم را برای پزشکان و کاربران بیان کنیم تا بتوانیم گامی موثر در راستای تسهیل دسترسی به خدمات پزشکی و سلامتی برداریم.

پزشک خوب، استارتاپی نوین در حوزه سلامت و پزشکی

انقلابی در راستای تسهیل خدمات پزشکی با پلتفرم پزشک خوب

وب‌سایت پزشک خوب، یکی از بهترین وب‌سایت‌های معتبر در حوزه سلامت و پزشکی است که به‌صورت رایگان بانک اطلاعاتی جامعی از پزشکان، متخصصان، روانشناسان، روانپزشکان و سایر متخصصان سراسر کشور، در اختیار افراد قرار می‌دهد. این پلتفرم علاوه بر اینکه برای راحتی عموم، امکاناتی را در نظر گرفته است، فعالیت‌های متعددی هم برای متخصصان حوزه سلامت و پزشکی در نظر دارد تا بهتر از پیش بتوانند خدمات خود را در دید عموم قرار دهند و در فضای دیجیتال فعالیت کنند.

در حال حاضر حدود 77 هزار متخصص سلامت در این سایت پروفایل دارند و خدمات خود را از این طریق معرفی می‌کنند. علاوه‌بر این این پلتفرم حدود 303 شهر ایران را تحت پوشش قرار داده است و افراد در هر شهری که باشند، به‌راحتی می‌توانند از خدمات پزشکی برخوردار شوند.

مزایای پزشک خوب برای متخصصان

فعالیت در فضای دیجیتال، نسبت به فضای سنتی مزیت‌های بیشتری دارد، برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. ساخت برند شخصی:

روانشناسان، روانپزشکان، پزشکان و متخصصان، بدون آنکه هزینه‌ی گزافی پرداخت کنند، می‌توانند در این سایت با هزینه‌ای معقول پروفایل داشته باشند. در این پروفایل می‌توانند تمام اطلاعات خود اعم از رزومه تحصیلی، کاری، آدرس مطب و سایر اطلاعات مورد نیاز برای افراد را قرار دهند. علاوه‌بر این روانشناسان، روانپزشکان و در کل متخصصان حوزه سلامت و پزشکی که به‌تازگی وارد عرصه خدمت شده‌اند، با استفاده از این پلتفرم می‌توانند، زودتر در دید عموم قرار بگیرند تا کاربران سریع‌تر با آن‌ها آشنا شوند.

با استفاده از امکانات پزشک خوب، متخصصان این حوزه، بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه‌ی زیاد برای طراحی سایت شخصی داشته باشند، در موتور جستجو گوگل نمایش داده می‌شوند و دیگر نیازی نیست برای رسیدن به این هدف دنبال رسانه‌ی دیگری باشند.

  1. مدیریت بهتر برنامه‌ی کاری:

با توجه به اینکه در این سایت به‌طور اتوماتیک، جدول زمانی متخصصان قرار گرفته است و فرآیند رزرو نوبت کاملا اتوماتیک و آنلاین پیش می‌رود، مدیریت برنامه‌ی کاری و نوبت‌های رزرو شده بسیار آسان می‌شود و پزشک خوب مانند یک دستیار اجرایی برای پزشکان، روانشناسان و... عمل خواهد کرد. در سایت پزشک خوب، هر پزشک دارای پنل شخصی است که در آن می‌تواند وقت‌های رزرو شده را مشاهده و مدیریت کنند. علاوه‌ بر مدیریت وقت‌ها در این پنل، میزان بازدید صفحه توسط کاربران هم به پزشک نمایش داده می‌شود.

  1. به‌صرفه بودن امکانات پزشک خوب برای پزشکان:

پزشکان نیاز به منابع خیلی زیاد برای سرمایه‌گذاری در پزشک خوب ندارند و به‌راحتی می‌توانند منابع مالی خود را مدیریت و از مزیت‌های سیستماتیک این پلتفرم استفاده کنند.

  1. مشخص بودن حیطه‌های کاری پزشکان:

یکی دیگر از مزایای این پلتفرم برای پزشکان، متخصصان، روانشناسان و روانپزشکان این است که در سایت پزشک خوب متخصصان هر حوزه، در دسته‌بندی مختص به خودشان قرار می‌گیرند و اینکار به بیماران کمک می‌کنند تا به‌راحتی بتوانند متخصص مدنظر خود را پیدا کنند. این قابلیت باعث می‌شود پزشکان راحت‌تر در دسترس بیماران قرار بگیرند. علاوه‌بر این، در این سایت فیلترهایی برای مشخص کردن شهر هم وجود دارد که با انتخاب آن متخصصان همان شهر نمایش داده می‌شوند.

پزشک خوب چه مزیتی برای مراجعین دارد؟

هدف اصلی پزشک خوب تسهیل دسترسی به خدمات پزشکی و سلامتی است و در این راستا مزایای متعددی برای کاربران در نظر می‌گیرد. برخی از این مزایا:

  1. رایگان بودن دسترسی به اطلاعات:

بانک اطلاعاتی جامع و گسترده از متخصصان حوزه سلامت و پزشکی، به‌صورت رایگان قابل نمایش است و کاربران بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه‌ای داشته باشند، می‌توانند به اطلاعات مد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

  1. مشاهده برنامه زمانی پزشک:

کاربران زمانی که تنها با روش سنتی اقدام به رزرو نوبت می‌کردند، از تقویم کاری پزشکان مطلع نبودند و باید روزها در انتظار می‌نشستند تا بتوانند نوبتی را رزرو کنند. اما در پزشک خوب تمام اطلاعات مورد نیاز برای کاربران در دسترس است و به‌راحتی می‌توانند وقت پزشک خود را رزرو کنند.

  1. امکان مقایسه بین متخصصان، روانشناسان:

در سایت پزشک خوب، افراد می‌توانند اطلاعات چندین متخصص، روانشناس، روانپزشک و... نزدیک به محل کار و یا محل زندگی خود را پیدا کنند. با توجه به این مورد می‌توانند گزینه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند و با توجه به نظرات مراجعین دیگر، بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

  1. رزرو نوبت در هر ساعتی از شبانه‌روز:

در پلتفرم پزشک خوب، کاربران در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند به سایت مراجعه، و پس از مشاهده نوبت‌های خالی، اولین نوبت در دسترس را ثبت کنند.

استفاده از پلتفرم‌های آنلاین پزشکی چه اهمیتی دارد؟

انقلابی در راستای تسهیل خدمات پزشکی با پلتفرم پزشک خوب

در حال حاضر تکنولوژی دستیار خوبی برای انجام کارهاست و در حوزه‌های مختلف نقش پر رنگی را ایفا می‌کند. پلتفرم‌های آنلاین پزشکی هم، نقش بسزایی در این زمینه دارند و استفاده از این پلتفرم‌ها، باعث صرفه‌جویی در زمان و پول می‌شود و افراد به‌سادگی می‌توانند اقدامات مد نظرشان را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

اگر شما هم از متخصصان حوزه سلامت و پزشکی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سریع‌تر فعالیت خود را در پلتفرم‌های آنلاین نظیر پزشک خوب آغاز کنید.

در این مطلب سعی کردیم ویژگی‌های این پلتفرم را برای کاربران و همچنین متخصصان معرفی کنیم تا در مسیر بهبود سلامت نقش موثری داشته باشیم.

کد خبر 731893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.