تمام راه‌های شریانی به سمت کاشان باز و تردد روان است

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کاشان گفت: تمام مسیرهای منتهی به کاشان و راه‌های مواصلاتی و شریانی بدون هیچ مشکلی باز و تردد روان است.

علی‌اکبر آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های شریانی کاشان به تمام نقاط باز است و تردد روان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداری مشکلی در مسیر راه‌های مواصلاتی پیش نیامد.

وی افزود: با آغاز بارش برف از روز شنبه تا صبح امروز، پنجشنبه، دهم اسفند در منطقه کاشان، ۳۰۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی، شن‌پاشی و نمک‌پاشی در محورهای اصلی و شریانی و روستایی شهرستان کاشان به صورت رفت و برگشت با به‌کارگیری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک به همراه ۴۵ نفر از کارکنان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کاشان خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۵۰ تن شن و نمک در راه‌های اصلی و شریانی شهرستان استفاده شده است و راهداران از همان ابتدای بارش‌ها در راه‌های حوزه شهرستان کاشان در حال انجام خدمت و امدادرسانی هستند و امدادرسانی به بیش از ۵۰ خودروی گرفتار در برف توسط راهداران انجام شده است.

آقایی اضافه کرد: طی این مدت، ۲۰۰ تن شن و نمک از محل اداره در اختیار سازمان‌هایی همچون شهرداری‌های اقماری، بخشداری‌ها و شرکت‌های خصوصی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اولویت اول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان تردد روان در محورهای شریانی و اصلی این منطقه است، تصریح کرد: با توجه به امکانات، ماشین‌آلات و تجهیزات این اداره اولویت اصلی، باز نگه داشتن محورهای اصلی و شریانی حوزه شهرستان کاشان است و در صورت پایدار شدن هوا و باز بودن محورهای اصلی و شریانی، خدمت‌رسانی در محورهای روستایی و فرعی آغاز می‌شود، از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان بارش برف از تردد در محورهای فرعی و روستایی برف‌گیر خودداری کنند و سفر خود را تا بهبود شرایط جوی به تعویق بیندازند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کاشان ادامه داد: از تمام شهروندان تقاضا می‌شود در صورت ضرورت سفر، تجهیزات سفر زمستانی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کد خبر 731882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.