منتخبان مجلس هوای ورزشی‌ها را داشته باشند

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی گفت: امیدوارم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشخاصی انتخاب شوند که هوای ورزشی‌ها را داشته باشند و جامعه ورزشی را گسترش دهند.

ترانه احمدی در در حاشیه مراسم تقدیر از خادمان کاروان منتظران ظهور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کسب تنها مدال رشته اسکیت در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: کسب مدال حس خوبی بود و دوست داشتم طلا بگیرم اما با این وجود، همین که تنها مدال تاریخ اسکیت ایران را از آن خود کردم، حس خوبی دارم و خوشحالم.

وی در خصوص سطح مسابقات هانگژو افزود: سطح مسابقات از همه جهت بالا بود و از سویی شرایط برگزاری بازی‌های آسیایی متفاوت از دیگر مسابقات بود.

بازیکن تیم ملی اسکیت فری استایل و دارنده تنها مدال اسکیت در بازی آسیایی هانگژو در خصوص جایگاه و شرایط ایران در رشته اسکیت فری استایل عنوان کرد: ایران در رشته فری استیال سطح بالایی دارد و جزو اولین‌ها است.

احمدی در خصوص شرایط حمایت از ورزشکاران گفت: حمایت‌ها تاحدودی از سمت اداره ورزش و جوانان استان و فدراسیون رقم خورد اما از زمان بازگشتمان، شهرستانمان یعنی نجف‌آباد و فدراسیون هنوز قدردانی نداشند؛ همچنین از طرف استان نیز دو مراسم گرفتند که اداره کل ورزش و جوانان متولی آن بود و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات تاکید کرد: امیدوارم اشخاصی انتخاب شوند که هوای ورزشی‌ها را داشته باشند و جامعه ورزشی را گسترش دهند.

کد خبر 731783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    از ایشان تقدیر شد روز ۲اسفندماه در مجموعه شهید کاظمی نجف آباد در ساعت ۲۰ شب