تاکید بر اولویت قرار دادن حق و حقوق کارگران شهرداری در بودجه سال آینده

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج گفت: حق و حقوق کارگران و کارکنان مجموعه مدیریت شهری باید سرفصل بودجه سال آینده شهرداری سنندج قرار گیرد، چرا که تأمین معیشت کارکنان می‌تواند در خدمتگزاری بهتر، مؤثر واقع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جبار زندی، شامگاه امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج که در راستای بررسی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ شهرداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات مالی و نبود درآمدهای پایدار شهرداری بر کسی پوشیده نیست اما خلاقیت، نوآوری و اندیشه مدیران شهرداری در این خصوص حائز اهمیت است.

وی افزود: مبنای درآمد ما بودجه سال گذشته و عملکرد سال گذشته است که چقدر درآمد داشته‌ایم و چگونه محقق شده است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج به اولویت قرار دادن حق و حقوق کارکنان در بودجه سال آینده شهرداری تاکید کرد و گفت: حق و حقوق کارگران و کارکنان مجموعه مدیریت شهری باید سرفصل بودجه سال آینده شهرداری قرار گیرد، چرا که تأمین معیشت کارکنان می‌تواند در خدمتگزاری بهتر، مؤثر واقع شود.

زندی به اولویت‌بندی پروژه‌های شهری نیز اشاره کرد و ادامه داد: پروژه‌ها باید بر اساس بضاعت مالی، اولویت و اهمیت آن‌ها دسته‌بندی شود چرا که می‌تواند گامی مهم در پیشرفت کارها محسوب شود.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری سنندج باید بر اساس درآمدهای واقعی تنظیم شود، افزود: خواهان کم کردن سقف اعتبارات کارهای فرهنگی، عمرانی، حمل و نقل، ترافیک و گردشگری نیستیم، اما تاکید می‌کنیم که باید درآمدزایی ایجاد شود چون به مردم متعهد هستیم.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات کارشناسی شده مستمر، بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ شهرداری سنندج به اتمام رسید و برای تأییدیه نهایی به صحن این شورا ارسال شده است که پس از تصویب اعضای شورای شهر و تأیید هیأت انطباق به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

کد خبر 731735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.