افزایش بهره‌وری اجتماعی مهم‌ترین رویکرد «یاریگران اجتماعی شهر» است

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه یاریگران اجتماعی شهر برای افزایش بهره‌وری اجتماعی در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود، گفت: ریشه مسائل در تمام حوزه‌ها باید بررسی شود تا از تبدیل آن‌ها به یک معضل جدی جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن زمانی در برنامه «یاریگران اجتماعی شهر» در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی یکی از ۳۰۰ وظیفه شهرداری است و فعالیت‌های فرهنگی به‌همراه بعضی از مراجع از جمله بهزیستی و وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه یاریگران اجتماعی شهر برای افزایش بهره‌وری اجتماعی در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود، افزود: سرفصل‌های رویداد یاریگران اجتماعی شهر، جمعیت‌شناسی اجتماعی مناطق و محلات، کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارگاه‌های آموزشی مسئله‌محور اجتماعی و دانش‌افزایی اجتماعی کنشگران و فعالان فرهنگی و اجتماعی است.

افزایش بهره‌وری اجتماعی مهمترین رویکرد «یاریگران اجتماعی شهر» است

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: در هر محله این منطقه موضوعات متعددی وجود دارد که تمام فعالان باید به مسائل گوناگون در این منطقه بپردازند.

زمانی ادامه داد: ریشه مسائل در تمام حوزه‌ها باید بررسی شود تا از تبدیل آن‌ها به یک معضل جدی جلوگیری شود.

کد خبر 731659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.