بررسی مسائل منطقه ۴ اصفهان در یک کتاب

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: تمام مسائل از جمله آموزش‌های لازم، بررسی تعداد اهالی و آمار مرگ‌ومیر این منطقه به‌صورت جامع در کتاب آسیب‌شناسی، مسئله‌شناسی، جمعیت‌شناسی اجتماعی و جامعه‌شناسی شهری این منطقه به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن زمانی در آئین رونمایی از کتاب آسیب‌شناسی، مسئله‌شناسی، جمعیت‌شناسی اجتماعی و جامعه‌شناسی شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این منطقه شامل ۱۷ محله می‌شود، اظهار کرد: در این کتاب به تفکیک هر محله در این منطقه و بررسی تعداد زنان و مردان، سالمندان و جوانان و دیگر موارد پرداختیم.

وی افزود: در این صورت بر اساس این تفکیک جنسیتی روی آمارها در این کتاب نشان می‌دهد که چه تعداد خانه در این منطقه وجود دارد و عملکرد گروه‌های مردمی و شهرداری در راستای کمک به سلامت جامعه را بررسی می‌کند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: این کتاب بررسی می‌کند که چه آموزش‌هایی باید در محلات با تعداد بالا ساکنان سالمند صورت گیرد تا سلامت آن‌ها بررسی شود.

زمانی با بیان اینکه تعداد دختران و پسران در بازه سنی ازدواج در این منطقه باید بررسی شود و آموزش‌های لازم درباره همسرگزینی مورد توجه قرار گیرد، گفت: درباره روش‌های ارتباط با نوجوانان نیز باید آموزش‌هایی ارائه شود.

بررسی مسائل منطقه ۴ اصفهان در یک کتاب

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری باید پیاده‌روسازی و دیگر اقدامات خود را در راستای تردد آسان سالمندان در منطقه انجام دهند.

زمانی گفت: میزان شیوع بیماری‌ها و آمار مرگ‌ومیر در محلات این منطقه به‌صورت جامع در جدول‌های گوناگون کتاب آسیب‌شناسی، مسئله‌شناسی، جمعیت‌شناسی اجتماعی و جامعه‌شناسی شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان ذکر شده است.

وی افزود: بر اساس آمار کلانتری، میزان خشونت، سرقت، طلاق، نزاع و کودک‌آزاری در تمام محلات این منطقه بررسی شده و در این کتاب ذکر شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: تمام این مسائل به‌صورت جامع در کتاب مذکور ذکر شده است، همچنین اطلس‌های آسیب‌شناسی اجتماعی نیز در آن وجود دارد.

کد خبر 731657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.