صندوق‌های سیار انتخابات در پایانه‌های اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: یازدهم اسفند سال جاری در پایانه‌های مسافربری کاوه، صفه و زاینده‌رود، شاهد حضور صندوق‌های سیار انتخابات در راستای حضور حداکثری شهروندان در انتخابات هستیم.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در پنج نقطه شهر و در پنج پایانه میزبان مسافران و گردشگران است، اظهار کرد: این سازمان در حال حاضر در آستانه سفرهای نوروزی است.

وی با بیان اینکه پایانه‌ها به‌عنوان مبادی اصلی شهر تلقی می‌شود، افزود: برای انتخابات یازدهم اسفند سال جاری تلاش می‌شود تمام سیستم‌های تصویری در پایانه‌ها تمام مناظره‌های انتخاباتی را به‌طور هم‌زمان از صدا و سیمای مرکز اصفهان و شبکه انتخابات پخش کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تلاش کرده‌ایم از پیام‌ها و بنرها در راستای تشدید مشارکت شهروندان و افزایش شور و شوق آن‌ها برای حضور در انتخابات استفاده کنیم، همچنین در پایانه‌های این کلان‌شهر اقداماتی درباره نصب تصاویر و سخنان مقام معظم رهبری در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات صورت گرفته است.

توکلی با بیان اینکه حضور عوامل اجرایی انتخابات پای صندوق‌های سیار یکی از موضوعاتی که برای نخستین‌بار استفاده شده است، ادامه داد: یازدهم اسفند سال جاری با همکاری عوامل اجرایی انتخابات فرمانداری اصفهان در پایانه‌های مسافربری کاوه، صفه و زاینده‌رود، شاهد حضور صندوق‌های سیار انتخابات در راستای حضور حداکثری شهروندان در انتخابات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافرانی که در نزدیکی پایانه‌های مسافربری اصفهان هستند، می‌توانند از این صندوق‌های سیار انتخابات برای رأی دادن استفاده کنند.

کد خبر 731535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.