پوشش لحظه به لحظه انتخابات ۱۴۰۲ در استودیوی ویژه استانداری کرمان

مدیرکل روابط‌‍‌عمومی استانداری کرمان گفت: اخبار لحظه‌ای انتخابات ۱۴۰۲ در استودیوی «پوشش ویژه» استانداری کرمان منعکس و اطلاع‌رسانی می‌شود.

مجتبی اسدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کرمان، اظهار کرد: استودیو «پوشش ویژه» به منظور اطلاع‌رسانی صحیح و افزایش شور انتخابات در استان کرمان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: تشریح اقدامات و ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در ستاد انتخابات استان کرمان از اهم برنامه‌های استودیو در آستانه روز یازدهم اسفند ۱۴۰۲ است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان تصریح کرد: این اقدام به ابتکار اداره کل روابط عمومی استانداری و با هدف اطلاع‌رسانی رویدادهای مهم صورت گرفته است.

وی با اشاره به تولید بیش از ده‌ها محتوای متنی و تصویری پیرامون انتخابات ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: به منظور سهولت در دسترسی عموم به اخبار و محتواهای مربوطه، رسانه مجازی مردم مدیا نیز آغاز به کار کرده است.

اسدی‌زاده ادامه داد: طی روزهای اخیر، چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی، علمی و رسانه‌ای استان با حضور در استودیو «پوشش ویژه»، مردم را برای حضور حداکثری در روز انتخابات دعوت کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، استودیو «پوشش ویژه» استانداری کرمان ذیل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، آذر سال‌جاری با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، معاونان استاندار و مدیران ستادی استانداری افتتاح و تاکنون میزبان بسیاری از مدیران سیاسی ملی و استانی بوده است.

کد خبر 731512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.