انتخابات تحول‌آفرین و پشتیبان جمهوریت و اسلامیت نظام است

اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مبنی بر دعوت به مشارکت همه دانشگاهیان و مردم استان اصفهان در انتخابات یازدهم اسفند بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیانیه‌ای مبنی بر دعوت به مشارکت همه دانشگاهیان و مردم استان اصفهان در انتخابات یازدهم اسفند صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

«انتخابات» تجلی‌گاه اراده جمعی و محمل اصلی مشارکت مردم در اداره امور کشور بر اساس میثاق ملی یعنی قانون اساسی است. راه حل عبور از مسائل و مشکلات کشور و رسیدن به قله‌های پیشرفت، حضور آحاد ملت در صحنه انتخابات بوده و مردم‌سالاری دینی، تضمین تداوم این حرکت عظیم مردمی است.

ما «اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان» به عنوان خدمت‌گزاران عرصه آموزش علوم پزشکی و بهداشت و درمان در استان پهناور اصفهان، بر مبنای تکلیف دینی، ملی و اجتماعی، خود را متعهد به شرکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می‌دانیم.

همچنین در راستای راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری برای انتخابات (مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت) و باور به اینکه انتخابات، تحول‌آفرین و پشتیبان جمهوریت و اسلامیت نظام است؛ فارغ از انتساب به هرگونه جناح بندی سیاسی، خاضعانه از اقشار ملت آگاه ایران خصوصاً دانشگاهیان عزیز برای حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، دعوت می‌نماییم.»

انتخابات تحول‌آفرین و پشتیبان جمهوریت و اسلامیت نظام است

کد خبر 731501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.