«هر هفته با یک منطقه» | این هفته با منطقه ۴ اصفهان

خبرگزاری ایمنا طرح «هر هفته با یک منطقه» را از هجدهم آذر سال جاری آغاز کرد تا در کنار پرداختن به پروژه و رویدادهای شهری در کوچه پس‌کوچه‌های شهر، فرصتی برای دیده شدن سوژه‌های ناب مردمی و بومی محلات فراهم کند؛ در قالب این طرح، طی هفته جاری از ناگفته‌های منطقه ۴ شهرداری اصفهان سخن خواهیم گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در راستای شعار «شهر و شهروندی» که خبرگزاری ایمنا برای خود برگزیده است و به جهت اینکه بتواند سوژه‌های ناب و ویژه‌ای که در دل مناطق پانزده‌گانه اصفهان تحت شعاع موضوعات کلان قرار می‌گیرد را پوشش دهد، همچنین برای بهتر دیده شدن بخش «شهروندی» با هدف برقرار کردن ارتباط مستقیم با مردم، طرح «هر هفته با یک منطقه» را برنامه‌ریزی کرده است.

بر این اساس، همکاران ما در خبرگزاری ایمنا در محله‌های مناطق پانزده‌گانه اصفهان متمرکز می‌شوند و ویژه‌تر اتفاقات آن‌ها را پوشش می‌دهند، همچنین از آداب و رسوم اهالی محلات گزارش تهیه می‌کنند و نخبگان و چهره‌های شاخص هر منطقه را به سایر شهروندان این کلان‌شهر معرفی می‌کنند.

در این طرح تریبون خبرگزاری ایمنا هر هفته در یکی از مناطق مستقر می‌شود تا شهروندان دغدغه‌مند مشکلات و نظراتشان را مطرح کنند و با حضور مدیران پاسخ بشنوند؛ هفته سوم آذر ۱۴۰۲ به معرفی محله‌ها، افراد شاخص، نخبگان ورزشی، یادگاران دفاع مقدس و پروژه‌ها و اقدامات منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان پرداختیم.

هفته پایانی آذر سال جاری فرصتی در اختیار منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان قرار گرفت تا در قالب اجرای طرح هر هفته با یک منطقه، شهروندان اصفهان و مخاطبان کشوری خبرگزاری را در جریان رویدادها، اقدامات، ظرفیت‌ها و مشکلات قرار دهد.

این طرح هفته نخست دی ۱۴۰۲ در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان اجرا و محتواهای خبری و تصویری مربوطه منتشر شد؛ در هفته دوم دی نیز طرح هر هفته با یک منطقه در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان و هفته سوم دی در منطقه ۱۳ شهرداری اجرا شد تا از حال و هوای محلات و اقدامات شهرداری در مسیر تحول و توسعه این مناطق سخن بگوییم.

هفته پایانی دی سال جاری این طرح در منطقه ۸، هفته نخست بهمن در منطقه ۷، هفته دوم بهمن در منطقه ۹، هفته سوم بهمن در منطقه ۱۰ و هفته پایانی بهمن در منطقه یک شهرداری اصفهان اجرا شد؛ قطار این طرح در هفته دوم اسفند به ایستگاه منطقه ۴ شهرداری اصفهان رسیده است تا از ظرفیت‌ها و مشکلات این منطقه، اخبار و گزارش‌هایی را برای اطلاع هرچه بیشتر مخاطبان منتشر کنیم.

چنانچه شهروندان در این باره پیشنهاد، نظر یا ایده‌ای دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۹- ۳۵۵۴۴۱۱۸ داخلی ۴۰۶۹ تماس بگیرند.

به گزارش ایمنا، منطقه ۴ با مساحت ۱۳۳ هزار و ۷۳۱ هکتار، از شمال به میدان احمدآباد در مسیر خیابان جی تا تقاطع خیابان همدانیان، از جنوب به پل اشکاوند در مسیر زاینده‌رود تا میدان بزرگمهر، از شرق به قسمتی به حدفاصل باغ رضوان تا جاده انرژی اتمی و قسمتی به کمربندی شرق و از غرب به میدان بزرگمهر در محور خیابان بزرگمهر تا میدان احمدآباد محدود می‌شود.

کد خبر 731498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.