کلیه راه‌های مواصلاتی منطقه کاشان باز است

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: در حال حاضر تمام راه‌های مواصلاتی منطقه برف‌روبی شده و باز است.

هادی کاشانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی و هوای سرد از ابتدای هفته جاری و اعلام هشدارهای سطح نارنجی تا کنون کلیه راههای مواصلاتی و دسترسی‌های شهر و روستا باز است.

وی افزود: از ابتدای هفته جاری اعلام آماده باش به دستگاه‌های امدادی و اجرایی شهرستان کاشان را داشتیم که خوشبختانه این آمادگی سبب شد تا مشکلات جدی در انسداد راه‌ها را پیش رو نداشته باشیم.

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: بارش‌های رحمت الهی از ابتدای هفته جاری به صورت برف و باران در منطقه کاشان ادامه دارد و هفته متفاوتی را درسال‌های اخیر پیش رو داریم که با توجه به هشدار به موقع و اعلام اداره هواشناسی کاشان همه دستگاه‌ها آمادگی کامل را در خود ایجاد کردند ازجمله اداره راهداری که در حال برف روبی و پاکسازی معابر و گردنه‌های منطقه است.

کاشانی نژاد با اشاره به بارندگی برف و باران بی سابقه در کاشان گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در انسداد راه و حادثه جانی نداشتیم آزاد راه‌ها کاملاً باز است این بارش‌ها تا اواخر هفته ادامه دارد.

وی افزود: منطقه کاشان روز جمعه سردترین روز سال را تجربه می‌کند که امیدواریم مردم هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و از پیش آمدن حوادث جلوگیری کنند.

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث فرمانداری ویژه شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: شکستگی برخی از درختان که درفصل پاییز شاخه بری نشده بود منجر به قطعی برق در چند نقطه مختلف شهرستان شد که با اقدام سریع شهرداری البته با تأخیر این برش انجام و رفع قطعی‌های اخیر برق نیز شد.

کاشانی نژاد گفت: در این مدت با توجه به بارندگی‌های پی در پی آبگرفتگی معابر به صورت جدی پیش نیامد که جا دارد از شهرداری که در این چند روز تلاش خوبی کرد تا مشکلات جدی برای همشهریان پیش نیاید تشکر کنیم.

کد خبر 731399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.