استمرار خدمت‌رسانی ۱۰۷ نیروی خدمات موتوری شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت ۱۰۷ نیروی انسانی طی ۲۴ ساعت اخیر در در زمینه جلوگیری از آب‌گرفتگی و یخ‌زدگی معابر طی بارش‌های اخیر گفت: فعالیت ۴۵ دستگاه کمپرسی برای حمل و پخش شن و نمک به‌صورت دستی و هفت دستگاه لودر برای بارگیری شن و نمک، از دیگر اقدامات است.

حسن نظام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استمرار خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان در زمینه جلوگیری از آب‌گرفتگی و یخ‌زدگی معابر پس از بارش‌های اخیر اظهار کرد: با توجه به نیاز به استفاده از تجهیزاتی، سازمان خدمات موتوری نقش مهمی در این راستا داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان خدمات موتوری در زمینه جلوگیری از آب‌گرفتگی و یخ‌زدگی معابر افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ دستگاه تانکر برای رفع آب‌گرفتگی‌ها در حال خدمت‌رسانی بوده است.

استمرار خدمت‌رسانی ۱۰۷ نیروی خدمات موتوری شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به فعالیت ۴۵ دستگاه کمپرسی برای حمل و پخش شن و نمک به صورت دستی، سعی شد هیچ‌گونه یخ‌زدگی و آب‌گرفتگی در سطح معابر شهری نصف‌جهان نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: هفت دستگاه لودر برای بارگیری شن و نمک، چهار دستگاه جرثقیل به‌صورت آماده‌باش برای امدادرسانی به حوادث احتمالی و دو دستگاه گریدر برای برف‌روبی معابر نیز توسط سازمان تأمین و استفاده شد.

نظام‌زاده با اشاره به فعالیت ۱۰۷ نیروی انسانی طی ۲۴ ساعت اخیر در حوزه این سازمان تاکید کرد: هفت دستگاه بیل بکهو لودر برای بارگیری شن و نمک و رفع آب‌گرفتگی، سه دستگاه خودروی نمک‌پاش مکانیزه و دو دستگاه نیسان مکنده توسط سازمان خدمات موتوری تأمین و مورد استفاده قرار گرفته است که این فعالیت‌ها جدا از تمهیدات مناطق پانزده‎‌گانه شهرداری اصفهان است.

کد خبر 731309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.