چشم‌انتظاری برای دیدن ذوب‌آهن آماده و با انگیزه

ذوب‌آهن پس از قبول شکست خانگی هفته اول در مقابل ملوان می‌تواند با شکست پرسپولیس نشان دهد که حواشی این یکی دو هفته اخیر را به دست فراموشی سپرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حساسیت بازی رفت سپاهان برابر الهلال عربستان در اصفهان و ورزشگاه نقش‌جهان آن‌قدر زیاد بود که تمرکز رسانه‌های استانی و کشوری را متوجه خودش کند و همین کافی بود تا شکست هفته اول ذوب‌آهن در برابر ملوان و در ادامه استعفای شفاهی محمد ربیعی، سرمربی گاندوها آن‌چنان در فضای رسانه‌ای برجسته نشود. به هر حال کمتر هواداری تصور می‌کرد ذوب‌آهنی که در افتتاحیه لیگ ملوان را در انزلی شکست داده بود در اولین مسابقه دور برگشت نتیجه را به حریف واگذار کند و شادی مهدی تارتار را در مقابل تیم سابق خودش ببیند، اما به نظر می‌رسد که برخی اتفاقات سریالی در نیم‌فصل تمرکز لازم را از ذوب آهن گرفت تا ربیعی و تیمش نتوانند روند مثبت خودشان در نیم‌فصل اول را به دور برگشت لیگ هم منتقل کنند.

ربیعی پس از باخت تیمش در برابر ملوان ترجیح داد بند فسخ قرارداد خود را فعال کند و حتی پای مذاکره با فولاد خوزستان هم نشست که البته این مذاکرات به نتیجه نرسید و ربیعی تصمیم جدیدی برای کارنامه کاری خودش نگرفت.

دلیل نارضایتی و استعفای ربیعی هرچه بود، خوشبختانه در شرایط فعلی ختم به خیر شده است و به نظر می‌رسد که سرمربی جوان ذوب‌آهن حداقل تا پایان فصل به عنوان سرمربی، روی نیمکت ذوب‌آهن بنشیند و رویش باورهایی را که ابتدای فصل قولش را داده بود، تبدیل به درختی استوار و مستحکم کند تا ذوب‌آهنی‌ها پس از سال‌ها دوباره بتوانند بازهم شخصیت تیمی مدعی و سخت را پیدا کنند.

نقل و انتقالات نیم‌فصل هم با وجود اینکه با جدایی اجباری چند بازیکن ذوب‌آهن همراه بود، اما با این حال ربیعی نیز جای خالی بازیکنانش را با چهره‌های جدیدی پر کرد تا ذوب‌آهن تکلیف خود را در نیم‌فصل دوم بداند و بعد از تعویق شهرآورد فوتبال اصفهان این‌بار نوبت به دومین آزمون مهم گاندوها در استادیوم فولادشهر رسید تا با شکست پرسپولیس هم باخت در مقابل ملوان را جبران کنند و هم به نوعی کمکی بزرگ به تیم همشهری خود یعنی سپاهان کرده باشند.

ذوب‌آهنی‌ها اوایل شهریور سال جاری توانستند پرسپولیس پرمهره را در خانه خودش متوقف کنند و حالا در اواخر سال نوبت به بازی برگشت رسیده است تا ربیعی و تیمش نشان دهند که به‌جز بازی‌های خارج از خانه می‌توان روی عملکرد خانگی آن‌ها هم حساب باز کرد. تمرکزی که در این یکی دو هفته به دلایل مختلف از دست کادر فنی ذوب‌آهن رفته بود بدون شک بعد از ابقای ربیعی در اصفهان تا حدودی بهبود پیدا کرده است و ذوب‌آهن اگر می‌خواهد در این نیم‌فصل هم همان عملکرد خوب دور رفت را داشته باشد، باید تحت هر شرایطی در بازی مقابل پرسپولیس نتیجه مناسب را به‌دست بیاورد تا مشکل جدیدی به ماجراجویی ذوب‌آهن در این فصل اضافه نشود.

کد خبر 731285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.