سفرهای غیرضروری به غرب استان اصفهان را به زمان دیگر موکول کنید

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با اشاره به حجم بالای بارش برف و لغزندگی جاده‌ها گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری به غرب استان اصفهان بپرهیزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ذبیح الله ابراهیمی امشب _دوشنبه هفتم اسفند_ در جریان بازدید از وضعیت جاده‌های بیرون شهری تیران و کرون به سمت شهرستان‌های غرب استان اصفهان اظهار کرد: حجم بارش برف از تیران به سمت شهرستان‌های فریدون، فریدونشهر و خوانسار رو به افزایش بوده و جاده‌ها لغزنده است.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری تمام تلاش خود را برای بازگشایی جاده‌ها به کار گرفته‌اند، افزود: جاده‌ها باز است اما رانندگان از سفرهای غیرضروری به دلیل لغزندگی بپرهیزند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون اضافه کرد: رانندگی در جاده‌ها تنها با زنجیر چرخ مقدور بوده و لازم است تا خودروها مجهز به این تجهیزات و سیستم گرمایشی باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعته گذشته در تیران و کرون ۲۰ سانتی متر برف باریده است، خاطرنشان کرد: سامانه بارشی تا روز چهارشنبه بر آسمان غرب استان اصفهان فعال بوده و از روز چهارشنبه تا شامگاه جمعه سامانه جدید فعال خواهد شد.

وی به آماده‌باش نیروهای امدادی تا پایان شرایط بحرانی خبر داد و اذعان داشت: تعطیلی مدارس و مدیریت منابع انرژی در دستور کار قرار گرفته تا در این روزها با کمترین مشکل در تأمین گاز و حوادث روبرو شویم.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون از فعالیت تیم‌های راهداری و خدمات شهری برای بازگشایی مسیرهای درون و بیرون شهری خبر داد و گفت: شن و نمک در اختیار دهیاری‌ها و در جوار جاده برای بازگشایی مسیرهای به سمت غرب استان اصفهان قرار گرفته تا رفت و آمد دچار اختلال نشود.

ابراهیمی با بیان اینکه با حضور پلیس و نیروهای راهداری رفت و آمد خودروها کنترل شده، خاطرنشان کرد: این اقدامات در کاهش حوادث مؤثر بوده است.

وی با اشاره به حادثه آمبولانس بیمارستان گلپایگان در حین مأموریت گفت: مصدوم این خودرو امدادی به وسیله اورژانس ۱۱۵ تیران و کرون به بیمارستان بهنیا منتقل شد.

کد خبر 731167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.