حضور گسترده مردم در انتخابات در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: مردم با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه‌ای سیاسی را خلق خواهند کرد و این مشارکت در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی عصر امروز _دوشنبه، هفتم اسفند_ در صحن علنی شورای شهر اراک اظهار کرد: مردم با حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و ثابت کردند که از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

وی افزود: بعد از این حضور پرشور، مردم با شرکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد که در راستای حفظ اقتدار نظام و استقلال و آینده کشور تأثیر گذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه مشارکت حداکثری در تعیین آینده کشور تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام، انقلاب و کشور چشم دیدن حضور پرشور مردم در انتخابات را ندارند، چراکه مشارکت حداکثری در راستای تقویت بنیه اقتداری، امنیتی و اقتصادی کشور است.

قربانی با ابراز امیدواری از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به مقام معظم رهبری است، مردم با حضور آگاهانه و حداکثری پاسخ محکم به مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دهند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه همیشه حضور مردم در صحنه‌های مختلف دشمن را مأیوس کرده است، گفت: تبلور این کلام ارزشمند رهبری در روز ۲۲ بهمن با حضور حماسی و خلق یک اتفاق بسیار روشن برای دوستداران نظام و یاس و ناامیدی برای دشمنان نظام به همراه داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به تمامی خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی می‌داریم.

قربانی ادامه داد: همچنین از کارکنان زحمتکش شهرداری اراک در خصوص بازگشایی معبر سیدالشهدا (ع) به خیابان دانشگاه که رضایتمندی عمومی را به دنبال داشت، قدردانی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: تمام افرادی که به نوعی از ابزار رسانه بهره‌مند هستند و مخاطبانی دارند، انتظار می‌رود برحسب وظیفه ذاتی و دینی خود در راستای شورآفرینی موضوع انتخابات تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: در راستای امیدآفرینی و اقدامات جهادی توسط شهرداری می‌توان به خرید اتوبوس برقی با حمایت شورا را نام برد.

قربانی افزود: این اقدام ارزنده با افتتاح و به‌کارگیری چند دستگاه اتوبوس برقی در خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی کلان‌شهر اراک، رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است.

وی گفت: این اقدام علاوه بر آن که در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل صورت گرفته است، با اضافه شدن سایر دستگاه‌های پیش‌بینی شده برای استفاده در ناوگان اتوبوسرانی کلان‌شهر اراک در راستای کنترل و کاهش آلودگی هوا نیز مؤثر خواهد بود.

شورای شهر و شهرداری در ایام انتخابات زیر ذره‌بین قرار دارد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک هم با اشاره به ضرورت مشارکت گسترده در انتخابات گفت: شورای شهر و شهرداری در ایام انتخابات زیر ذره‌بین قرار دارد، بنابراین در این انتخابات باید مراقبت بیشتری صورت گیرد تا حق کسی ضایع نشود و مدیریت شهری زیر نقد غیرمنصفانه قرار نگیرد.

سید وحید میرنظامی اظهار کرد: شهر اراک دومین کلان‌شهر کشور در موضوع استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برقی است.

وی افزود: شهر اراک دومین کلان‌شهر کشور در به‌کارگیری از اتوبوس‌های برقی در ناوگان حمل و نقل شهری است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: یک نکته که شهرداری باید با آن توجه کند اطلاع‌رسانی از اقدامات و خدمات ارائه شده توسط این نهاد به شهروندان است.

میرنظامی افزود: برخی از شهروندان از زحمات و خدماتی که شهرداری اراک برای آنها انجام می‌دهد، بی‌اطلاع هستند.

وی ادامه داد: در برخی موارد اخبار و اطلاعات اقدامات انجام شده منتشر می‌شود، اما آن طیفی را که باید پوشش دهد و در گستره‌ای که باید به سمع و نظر مردم رسانیده شود، انجام نمی‌شود، بنابراین باید توجه ویژه‌ای در این زمینه اعمال شود.

به گزارش ایمنا، در صحن علنی شورا به پیشنهاد شهرداری و نظر کمیسیون برنامه و بودجه اصلاح بودجه شهرداری به ۴,۲۰۰ میلیارد تومان در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد و پس از مطرح شدن در صحن علنی و شنیدن سخنان مخالفان و موافقان با هفت رأی موافق تصویب شد.

اصلاح صورت گرفته از محل فروش املاک شهرداری ۴۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته است و به همان میزان از بودجه تملک هزینه شهرداری برای خرید املاک کسر شده است.

حضور گسترده مردم در انتخابات در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است

کد خبر 731127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.