جذب سرمایه‌گذار از اقدامات مهم پیش روی شهرداری همدان است

شهردار همدان گفت: پیگیر سرمایه گذاری در زمینه پروژه‌های هوای پاک و خودروهای برقی هستیم و از سرمایه گذار استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مسعود حسینی امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور و جذب سرمایه گذار اتفاق و خبر خوبی است اظهار کرد: مدیریت ارشد استان و مدیریت شهری به سمتی حرکت می‌کنند که جذب سرمایه گذار در شهر همدان شکل بگیرد و همه ما این دغدغه را داریم که اتفاقات مثبتی در این زمینه بیفتد.

وی اصلی ترین حلقه گمشده شهر همدان را سرمایه گذاری دانست و افزود: سرمایه گذاری به قدری مهم است که به جد پیگیر آن هستیم و از آن استقبال می‌کنیم.

شهردار همدان با بیان اینکه پروژه تولید خودروهای برقی و جایگاه‌های ایستگاه شارژ برقی شدنی است ادامه داد: شهر همدان از شهرهای کم مشکل دار در این موضوع است ولی فضا به سمتی پیش می‌رود که با افزایش خودروها و مصرف سوخت‌های فسیلی همدان در آینده با این مسائل روبرو خواهد شد و لازم است به سمت حمل و نقل برقی برویم.

حسینی اضافه کرد: شهرداری تهران اقدامات خوبی برای ورود خودروهای برقی انجام داده و سایر شهرها به دنبال این هستند که حمل و نقل را به سمت خودروهای برقی پیش ببرند و ما هم دنبال این پروژه هستیم.

وی در خصوص تکلیفی که در زمینه جایگاه شارژ خودروهای برقی بر عهده شهرداری همدان گذاشته شده خاطرنشان کرد: شهرداری همدان آمادگی کامل برای همراهی و مشارکت در این پروژه را دارد و لازم است در کمیته سرمایه گذاری این پروژه مورد بررسی قرار گرفته و تفاهم‌نامه اولیه را ببندیم.

شهردار همدان ادامه داد: ما موافقیم که در صورت انعقاد تفاهم‌نامه، تفاهم‌نامه مپنا و سایر نمونه‌ها مبنا قرار گیرد که الگوی خوبی برای سایر شهرها خواهد شد.

سید مسعود حسینی با تاکید به طرح این پروژه در کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: باید تمامی ابعاد این پروژه با کار کارشناسی سنجیده شود، منافع دو طرف دیده مشخص و توسط سیستم مدیریتی در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر همدان ارسال شود تا شاهد تحقق این پروژه در شهر همدان باشیم.

کد خبر 731112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.