پروژه‌های مشارکتی ناژوان سال آینده عملیاتی می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: مقرر شد تا تمهیدات لازم برای عملیاتی شدن پروژه‌های مشارکتی ورزشی، تفریحی و گردشگری منطقه ناژوان در سال آینده اتخاذ شود، همچنین از مجموع ۱۹ پروژه منطقه ناژوان، ۱۱ پروژه به فراخوان گذاشته شده است.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری مستمر سلسله جلسات مانع‌زدایی از پروژه‌های مشارکتی برای رفع مشکلات و تسریع در عملیاتی‌سازی پروژه‌ها اظهار کرد: جلسه‌ای در دفتر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به‌منظور بررسی پروژه‌های مشارکتی مدیریت ناژوان برگزار و مقرر شد تمهیدات لازم برای عملیاتی شدن پروژه‌های مشارکتی ورزشی، تفریحی و گردشگری منطقه ناژوان در سال آینده اتخاذ شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، از مجموع ۱۹ پروژه منطقه ناژوان، ۱۱ پروژه به فراخوان گذاشته شده که به هر دلیلی متقاضی نداشته یا متقاضی خواسته دیگری مطرح کرده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: مقرر شد این‌گونه پروژه‌ها مجدد مورد بازنگری قرار گیرد و در مواردی که امکان مذاکره وجود دارد، با دعوت از سرمایه‌گذار موارد تعدیل و بررسی و فراخوان مجدد آن اطلاع‌رسانی شود.

حیدری با اشاره به وجود پروژه‌های فاخر در منطقه ناژوان گفت: در منطقه ناژوان پروژه‌های فاخر و ارزشمندی همچون گلخانه گیاهان گرمسیری وجود دارد که قرار است پروژه ژوراسیک پارک اصفهان در آن اجرا و زمین‌های تخصصی ورزشی در رشته‌های اسکیت، سوارکاری، مینی‌گلف و ساختمان تاکسی‌درمی احداث شود، همچنین با اجرای آن‌ها این منطقه خوش آب و هوای شهر اصفهان به یک منطقه ویژه تفریحی، گردشگری و ورزشی شهر تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه خانه خلاقیت دوچرخه و کسب مهارت کودک از طریق دوچرخه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان آماده انعقاد قرارداد است.

کد خبر 731022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.