عملیات ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی ویژه روشندلان آغاز شد

استاندار فارس در آیین آغاز عملیات ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی توان‌گران ویژه روشندلان گفت: احداث مجتمع فرهنگی آموزشی موسسه توان‌گران کارآفرین، عمدتا با هدف اشتغال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه امروز _یکشنبه، ششم اسفند_ در آئین آغاز عملیات ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی مؤسسه توان‌گران کارآفرین اظهار کرد: خیرین و موقوفات استان فارس در سطح کشور همواره صاحب رتبه‌های برتر و اول هستند، این برتری را مرهون دین‌داری و تلاش‌های خیرین و واقفین فارسی است.

وی افزود: مشارکت در اقدام خیرخواهانه به مباحث بزرگ مالی محدود نمی‌شود و در همه حوزه‌ها و با انواع روش‌ها می‌توان در اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه مشارکت داشت.

استاندار فارس ضمن اینکه از ایجاد شغل به عنوان بزرگترین کار خیری که در کشور می‌تواند انجام شود نام برد، تصریح کرد: احداث مجتمع فرهنگی آموزشی مؤسسه توان‌گران کارآفرین، عمدتاً با هدف اشتغال انجام می‌شود تا برای روشندلان توانمندی‌های علمی و اجرایی ایجاد کند و آن‌ها هم بتوانند به صورت فعالانه در همه امور حاضر شوند.

ایمانیه با تاکید بر اینکه مؤسسه توان‌گران کارآفرین، بن‌بست‌ها را شکسته و با اقداماتی که انجام می‌دهد در روشندلان ایجاد روحیه کرده و تلاش می‌کند تا اقدامات مؤثری در این زمینه انجام دهد، خاطرنشان کرد: تا آخر در کنار خیرین خواهم بود و هر کاری که بتوانم به عنوان وظیفه انجام می‌دهم.

کد خبر 730834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.