ایذه پر بارش ترین شهر خوزستان/ موج جدید بارش‌ها از روز سه شنبه

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه موج بارشی دیگری از اواخر روز سه شنبه استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۶ میلی‌متر بارش، بیشترین میزان بارندگی در استان را داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _یکشنبه ششم اسفند_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی به دلیل تأثیرات سامانه بارشی تا روز دوشنبه، به تناوب شاهد رگبار و رعدوبرق، وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای بویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهیم بود.

وی افزود: در بقیه مناطق نیز بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای و همچنین در ارتفاعات بارش برف مورد انتظار است، شمال خلیج فارس طی امروز مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود همچنین موج بارشی دیگری از اواخر روز سه شنبه استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۳.۵ و دهدز با ۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌تر ین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۱۹.۵ و حداقل به ۱۲.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در شهر ایذه ۱۶ میلی متر باران بارید، این میزان در شهرهای دهدز ۱۴، مسجدسلیمان ۱۱.۴ شادگان ۹.۴، شوشتر ۹.۴، آبادان ۸.۶، بهبهان ۶.۴، لالی ۶ گتوند ۵.۵، کشاورزی اهواز ۵.۳، شوش ۵.۲، بستان ۵.۱، ماهشهر، هندیجان ۳.۷، دزفول، اهواز ۳.۲، آغاجاری ۲.۸، امیدیه ۲.۳، رامهرمز ۲.۲، حسینیه ۰.۵ میلیمتر گزارش شد.

کد خبر 730814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.