۴۰۰ نفر در تیران رأی اولی هستند

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تیران و کرون گفت: ۴۰۰ نفر از ۵۰ هزار واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان، برای اولین بار رأی می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، امیر عرب امروز _شنبه پنجم اسفند- در نشست پشتیبانی و رصد شعب اخذ رأی برگزاری انتخابات در محل آموزش و پرورش تیران و کرون اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده و رصد محل‌های اخذ رأی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دهی هستند، افزود: ۴۰۰ نفر آنان رأی اولی هستند که جشن تکلیف سیاسی طی روزهای آینده برای آنان برگزار خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه رأی اولی‌ها روز جمعه در یکی از شعب رأی خواهند داد، تصریح کرد: این برنامه به صورت نمادین و مشارکت بخشی از رأی اولی‌ها برگزار می‌شود.

عرب با اشاره به بیش از ۷۰ شعبه اخذ رأی، خاطرنشان کرد: پنج شعبه اخذ رأی سیار در این شهرستان پیش بینی شده که در ساعات روز جمعه در برخی از روستاها و مناطق دور دست حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه کاندیدها تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند، اذعان داشت: اصول اخلاقی و قانونی باید توسط آنان و یا حامیانشان رعایت شود که با متخلفین بر طبق قانون برخورد خواهد شد.

معاون فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: تاکنون تخلفی از کاندیدها به ستاد مرکزی انتخابات گزارش نشده و همه در چهارچوب قانونی وظیفه خود را انجام می‌دهند.

تشکیل پویش‌های مردمی مشارکت در انتخابات

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون با اشاره به رویدادهایی که برای مشارکت سیاسی رقم خورده، گفت: تشکیل پویش‌های مردمی از جمله این اقدامات است که منجر به ایجاد شور انتخاباتی و انتخاب اصلح می‌شود.

حسین صائبی با اشاره به اینکه دانش آموزان خانواده‌های خود را برای حضور در انتخابات ترغیب می‌کنند، افزود: نوجوانان اینگونه در سرنوشت آینده خود نقش خواهند داشت.

وی با بیان اینکه معلمان و مدیران مدارس خانواده‌ها برای حضور در انتخابات تشویق خواهند کرد، افزود: جانب داری از نامزدهای انتخاباتی در مدارس و یا مراکز فرهنگی صورت نمی‌گیرد.

کد خبر 730711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.