۳۱۳ خدمت شهرداری باید به‌تدریج وارد سامانه «اصفهان من» شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه ۳۱۳ خدمت شهرداری باید به‌تدریج وارد سامانه «اصفهان من» شود و شهروندان تا حد امکان بدون مراجعه حضوری خدمات مورد نیاز را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنند، گفت: امیدواریم این خدمات ما را به سمت شهرداری هوشمند پیش ببرد و سرآمد شهرهای ایران شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه پنجم اسفند_ در نودوهفتمین جلسه شورای معاونین شهردار اصفهان اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این جلسه شاهد رونمایی از «مرکز عملیات امنیت و پاسخگویی به حوادث سایبری»، «پست برق مرکز داده شهرداری اصفهان» و نسخه جدید اپ «اصفهان من» بودیم که دستاوردهای مهم سازمان فاوای شهرداری اصفهان به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی پست برق مرکز داده شهرداری اصفهان اقدامی اساسی بود تا با اختلال به دلیل قطع برق مواجه نشویم، افزود: امیدوارم تا ۱۰ روز آینده نسخه اندروید اصفهان من نیز رونمایی شود تا برای استفاده مسافران و شهروندان در ایام نوروز مشکلی نداشته باشیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: مرکز عملیات امنیت و پاسخگویی به حوادث سایبری از دیگر اقدامات مهم سازمان فاوا بود، چراکه یکی از بزرگترین دیتاسنترهای شهر را داریم و باید از آن مراقبت کنیم تا دچار حمله سایبری نشود.

۳۱۳ خدمت شهرداری باید به‌تدریج وارد سامانه «اصفهان من» شود

قاسم‌زاده ادامه داد: در این جلسه مهم‌ترین اقدامات سازمان فاوای شهرداری اصفهان در سال جاری ارائه شد و همه منتظر هستند نتایج فعالیت‌های این سازمان در زندگی بهتر در شهر دیده شود.

وی با بیان اینکه ۳۱۳ خدمت شهرداری باید به‌تدریج وارد سامانه اصفهان من شود و شهروندان تا حد امکان بدون مراجعه حضوری خدمات مورد نیاز را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنند، گفت: امیدواریم این خدمات ما را به سوی شهرداری هوشمند پیش ببرد و سرآمد شهرهای ایران شویم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: سرعت فناوری بسیار زیاد است و اگر سرعت لازم را نداشته باشیم، دچار عقب‌ماندگی می‌شویم.

کد خبر 730705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.