افزایش ساعت فعالیت متروی اصفهان از امشب

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: به احترام مردم اصفهان و در راستای ارائه خدمات شایسته و بهینه به شهروندان، ساعت فعالیت مترو از امشب به‌جای ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۰۰ افزایش پیدا می‌کند.

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای تسهیل در رفت‌وآمد مسافران و با توجه به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و تلاقی آن با روزهای پایانی سال و افزایش حضور شبانگاهی شهروندان در سطح شهر و پیرو درخواست‌های مکرر مردمی، شرکت متروی منطقه اصفهان اقدام به افزایش زمان فعالیت و سرویس‌دهی مترو کرده است.

وی افزود: در همین راستا ساعت کار متروی اصفهان از پنجم اسفند در روزهای عادی از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ با سر فاصله زمانی ۱۱ دقیقه و روزهای جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ با سر فاصله زمانی ۱۵ دقیقه است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: این اقدام که پس از افزایش تعداد ایستگاه‌های فعال مترو در روزهای جمعه از ۹ ایستگاه به ۱۶ ایستگاه، اجرایی شد، گام مؤثری در راستای افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب، بهینه و درخور مردم اصفهان خواهد بود.

کریمی خاطرنشان کرد: ساعات فعالیت مترو و برنامه‌ریزی حرکت قطارها با توجه به حجم تقاضاهای روزانه و بر اساس شرایط متفاوت تغییر و بهینه‌سازی خواهد شد که در زمان مربوط به خود، اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 730684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.