بلوار آیت‌الله ابوترابی یزد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد گفت: بلوار آیت الله ابوترابی به طول ۱۵۵۰ متر و با اعتبار عمرانی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، محمد جواد آقایی با بیان اینکه پروژه احداث بلوار آیت الله ابوترابی یک رینگ درون محله‌ای است که اتصال بلوار آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و بلوار دانشجو را از طریق بلوار امیرکبیر میسر می‌کند، اظهار کرد: عملیات اجرایی این بلوار از سال‌ها قبل آغاز شده بود که به دلیل مسائل و مشکلاتی که در مسیر اجرا و تملکات آن بخصوص بحث معارضی که وجود داشت، عملیات اجرایی آن متوقف شده بود.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی شهر، تملکات پروژه و توافقات مربوط به آن توسط شهردار یزد انجام شد که سر منشأ اتفاقات خوبی برای تکمیل این مسیر بود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد با بیان اینکه در طول این مسیر را ۱۵۵۰ متر اعلام و خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت و نصب سنگ جدول این بلوار تقریباً به اتمام رسیده است.

آقایی در خصوص نقش ترافیکی این پروژه در کاهش بار ترافیکی شهری، گفت: این بلوار، مسیر ترافیکی بسیار خوبی است که بخشی از ترافیک بلوار آیت الله خامنه‌ای (مد ظله) و همچنین بخشی از ترافیک بلوار دانشجو را به صورت جمع کننده و پخش کننده پوشش می‌دهد.

وی تصریح کرد: روشنایی و آسفالت این بلوار با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است و انشاالله این مسیر تا پایان سال جاری به بهره برداری کامل خواهد رسید.

کد خبر 730647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.