تعیین ۷۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر

فرماندار نطنز گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه نطنز، بادرود و قمصر ۷۳ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

محمد ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، در خصوص تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه نطنز و بادرود و قمصر اظهار کرد: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است.

وی انتخابات را نشان از دموکراسی عادلانه و سیاست‌های دولت در برگزاری انتخابات را رعایت اصل بی طرفی و در کنار آن مشارکت حداکثری مردم دانست.

فرماندار نطنز خطاب به مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات یادآور شد: نمایندگان فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم و رعایت اصل بی طرفی و تسلط بر قانون در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

ظریفی خاطرنشان کرد: امانت دار بودن، اهتمام جدی به قانون، اشراف به قانون و مقررات و شرح وظایف از جمله ویژگی‌های نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و با مشارکت حداکثری مردم از تمامی نمایندگان فرماندار در شهرستان خواست، نهایت دقت و تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات به کار گیرند.

فرماندار نطنز تعداد شعب اخذ را را در سطح حوزه انتخابیه ۷۳ شعبه ذکر کرد و گفت: در بخش مرکزی نطنز تعداد ۱۳ شعبه اخذ رأی ثابت و ۱۹ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

برای بخش فرعی قمصر تعداد ۱۰ شعبه اخذ رأی ثابت و۵ شعبه سیار و همچنین برای بخش امامزاده (بادرود) تعداد ۲۵ شعبه ثابت و ۱ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

کد خبر 730629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.