راه‌اندازی گذر انتخاباتی «مشارکت» در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: دانشگاه آزاد در تلاش است با راه‌اندازی یک گذر انتخاباتی تحت عنوان «مشارکت» فرصتی را برای نامزدهای انتخاباتی ایجاد کند، تا کاندیداها با حضور در این گذر و ارتباط با دانشجویان به صورت مستقیم برنامه‌های خود را تبیین کنند.

علی‌اصغر عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه تا انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ کمتر از یک هفته باقی است، در راستای نقش‌آفرینی بیشتر جوانان و دانشجویان در افزایش مشارکت، دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان مجموعه برنامه انتخاباتی را فراهم کرده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به عنوان یک مرکز علمی تأثیرگذار در کشور، سعی کرده است با راه‌اندازی یک گذر انتخاباتی تحت عنوان «مشارکت» فرصتی را برای نامزدهای انتخاباتی ایجاد کند، تا کاندیداها با حضور در این گذر و ارتباط با دانشجویان به صورت مستقیم برنامه‌های خود را تبیین کنند.

مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: این مرکز آموزش عالی دارای ۳۲ هزار دانشجو است که به صورت متوسط روزانه ۵ هزار تا ۶ هزار دانشجو در حال تردد در این مرکز آموزش عالی هستند؛ دانشگاه آزاد اسلامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا در ایجاد دو مؤلفه افزایش مشارکت و انتخاب کاندیدای اصلح تأثیرگذار باشد.

کد خبر 730536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.