لزوم توجه به ظرفیت‌های معنوی در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بر لزوم توجه به ظرفیت‌های معنوی در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در دیدار با سیدرضا نریمانی، مداح مطرح کشوری در آستانه نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) با بیان اینکه بهره‌مندی از ظرفیت‌های معنوی منطقه ۱۰ در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: منطقه ۱۰ همواره به‌عنوان یکی از مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان دارای ظرفیت‌های بالقوه معنوی است که باید از آن بهره‌مند شویم.

وی افزود: در این منطقه هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی قابل توجهی وجود دارد که باید بستر فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی آن‌ها در منطقه نیز فراهم شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع به مناسبت ایام شعبان و تولد منجی عالم بشریت (عج) تصریح کرد: مشارکت شهرداری به‌عنوان تسهیلگر در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گامی به سوی بهینه‌تر شدن اقدامات در منطقه است.

لزوم توجه به ظرفیت‌های معنوی در منطقه ۱۰ اصفهان

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه در منطقه ۱۰ شخصیت‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی ساکن هستند، اظهار داشت: سیدرضا نریمانی، مداح بیت رهبری از مداحان مطرح کشوری و یکی از ساکنان منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان است.

وی تصریح کرد: اعتبارات فرهنگی و اجتماعی قابل توجهی برای تقویت برنامه‌ها در منطقه اختصاص داده شده است تا سال آینده برنامه‌های مؤثری برای شهروندان برگزار شود.

کد خبر 730529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.