تداوم شکست‌های مس سونگون در سیرجان / تساوی‌های پرگل در روز جشن قهرمانی اصفهانی‌ها

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز برپایی جشن قهرمانی گیتی‌پسند به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌وپنجم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌وپنجم عصر امروز _جمعه چهارم اسفند_ با انجام هفت بازی به‌صورت همزمان از ساعت ۱۶:۰۰ پیگیری شد که مهم‌ترین اتفاق آن برپایی جشن قهرمانی گیتی‌پسند در اصفهان بود.

گیتی‌پسند اصفهان ۵ - شهرداری ساوه صفر

تیم فوتسال گیتی‌پسند در نیمه‌اول برای زدن گل تلاش زیادی انجام داد و ۸۰ درصد بازی در اختیار شاگردان محمد کشاورز قرار داشت اما به‌جز تنها گلی که محمدحسین درخشانی روی غفلت بازیکنان شهرداری ساوه به‌ثمر رساند نتوانست گل دیگری بزند و در طرف مقابل شهرداری ساوه هم در چند حمله نصفه‌ونیمه‌ای که خلق کرد نتوانست کاری از پیش ببرد تا گیتیزن‌ها با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه‌دوم گیتی‌پسندی‌ها برای زدن گل‌های بیشتر و افزایش اختلاف با تیم میهمان تلاش کردند و با چهار گل پیاپی که در چند دقیقه به‌ثمر رساندند یک پیروزی درخشان کسب کردند تا در روزی که جشن پنجمین قهرمانی در لیگ برتر را به‌انجام رساندند یک برد درخشان هم به‌دست بیاورند.

کراپ الوند ایرانیان قزوین ۳ - آناصنعت پاسارگاد قم ۳

در جدالی که برنده هم نداشت کراپ الوند ایرانیان سیرجان و آناصنعت پاسارگاد قم به تساوی پرگل سه بر سه دست پیدا کردند. برای کراپ الوند علی شیری، سعید ممبینی و احمد اسماعیل پور گلزنی کردند و گلزنان آناصنعت پاسارگاد قم فردین قاسمی، امیرحمزه صدیق‌زاده و شهاب بشری‌دوست بودند.

سفیرگفتمان تهران صفر - ایرالکو اراک ۲

در یک روز کم‌گل در تهران، ایرالکو صاحب یک پیروزی آسان و اقتصادی شد. محمدرضا محبی و دانیال گیویلی برای آلومینیوم اراک گل زدند.

مقاومت البرز ۲ - فرش‌آرای مشهد ۷

در البرز و در روزی که حامد عبدالهی ستاره فرش‌آرا بود و موفق شد برای فرش‌آرای مشهد گلات کند تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد از سد مقاومت البرز با نتیجه هفت بر دو گذشت. سعید سروری و سینا اسدی دیگر گل‌های فرش‌آرا را زدند.

پالایش‌نفت بندرعباس ۴ - پوشاک‌حافظ ساری ۳

پالایش‌نفت بندرعباس در یک جدال نزدیک توانست با نتیجه چهار بر سه پوشاک‌حافظ ساری سقوط‌کرده را از پیش‌رو بردارد. امیررضا خون‌جهان دو گل و محمدامین فارسی و امیرحسین دهقانی دیگر گلزنان پالایش‌نفت بندرعباس بودند. فرزاد رعیت، فرزاد ناظری و امیررضا خون‌جهان (گل‌به‌خودی) هم برای پوشاک‌حافظ ساری موفق به گلزنی شدند.

گهرزمین سیرجان ۳ - مس سونگون ورزقان ۲

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در یک جدال نه‌چندان مهم و البته تاثیرگذار برای جایگاه دوم و سوم میزبان مس سونگون ورزقان بود. گل‌های گهرزمین مهدی دهقان‌نژاد و شهاب طالبی به‌همراه بهروز اسدی را زدند و مجبتی پارساپور هم برای مس سونگون گل زد اما گهرزمین توانست صاحب برتری شود تا در آستانه کسب نایب‌قهرمانی قرار بگیرد.

سن‌ایچ ساوه ۳ - فولاد زرند ایرانیان سیرجان ۳

سن‌ایچ ساوه و فولاد زرند سیرجان ایرانیان دیگر تساوی پرگل هفته بیست‌وپنجم را رقم زدند. برای سن‌ایچ ساوه مهدی اسدشیر، مهدی عامری و علی مروتی گل زدند و سه گل فولاد زرند ایرانیان سیرجان به‌وسیله پژمان بهادیوند دو گل و بابایی یک گل زده شد.

کد خبر 730456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.