فعالیت ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در لنجان/انصراف ۱ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی

فرماندار شهرستان لنجان گفت: ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در سه بخش مرکزی، فولادشهر و باغبهادران شهرستان لنجان پیش بینی شده که از این تعداد ۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار هستند.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان لنجان با حضور تمامی اعضای کمیته کارگروه و همچنین بخشداران بخش‌های سه گانه شهرستان برگزار شد و مجدداً تعداد شعب اخذ رأی مورد بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: گزارش‌هایی در خصوص بازدیدهایی که از شعب اخذ رأی انجام شده بود توسط تیم بازرسی ارائه و مسئولان کمیته‌ها نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کرده و همچنین تعهداتی که برای تأمین نیازهای شعب مصوب شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده خوشبختانه طبق زمانبندی‌های مراحل انتخابات، حرکت کرده‌ایم و این مهم با تلاش‌های همه افراد فعال در این حوزه حاصل شده است.

وی با اشاره به اختصاص شعب اخذ رأی ثابت و سیار در این شهرستان ادامه داد: ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در سه بخش مرکزی، فولادشهر و باغبادران شهرستان لنجان پیش بینی شده که از این تعداد ۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار هستند.

محمدی اضافه کرد: از ۱۵۳ شعبه ثبت نام و اخذ رأی ۱۳۸ شعبه در شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان و ۱۵ شعبه نیز در روستاهای این شهرستان مستقر خواهند بود.

وی عنوان کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده ۷۶ شعبه ثبت نام و اخذ رأی در بخش مرکزی، ۳۴ شعبه ثبت نام و اخذ رأی در بخش باغبادران و ۴۳ شعبه ثبت نام و اخذ رأی در بخش فولادشهر آماده شده است که در روز انتخابات در خدمت واجدین شرایط برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری خواهند بود.

فرماندار شهرستان لنجان افزود: در یازدهمین دوره انتخابات دوره مجلس شورای اسلامی ۲۴ نامزد انتخاباتی حضور داشتند و این درحالی است که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این تعداد به ۳۵ نامزد رسیده است که افزون بر ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: امروز یک نفر از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان از ادامه رقابت منصرف شد و در حال حاضر ۳۴ نامزد انتخاباتی برای کسب کرسی نمایندگی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

محمدی تسلط عوامل اجرایی بر قانون را رمز سلامت انتخابات دانست و ادامه داد: سه هزار و ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی هستند که در روز انتخابات در شعب ثبت نام و اخذ رأی شهرستان لنجان حاضر خواهند شد و قطعاً هر کس وظیفه خود را انجام داده و نقش خود را ایفا خواهد کرد و با نهایت همکاری به‌گونه‌ای عمل می‌کنند تا مردم در سلامت و امنیت کامل پای صندوق‌ها حاضر شوند و نامزد موردنظر خود را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: از بامداد امروز پنجشنبه سوم اسفندماه تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شده و تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه دهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت و با توجه به اهمیت موضوع موارد قانونی تبلیغات به نامزدهای انتخابات ابلاغ شده است و هرگونه تخلف در تبلیغات ثبت و به مراجع قانونی ارجاع خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنجان عنوان کرد: انتظار می‌رود نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها ضمن حفظ شور و نشاط در مدت زمان قانونی تبلیغات به قوانین احترام گذاشته و نامزدهای محترم حتماً توصیه‌های لازم را به هواداران و اعضای ستادهای تبلیغاتی خود داشته باشند.

وی به اسامی نهایی تأیید شدگان داوطلبین دوازدهمین انتخابات دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه لنجان را به شرح زیر اعلام کرد:

حمداله احمدی، حمید اشراقی ورنامخواستی، بهمن امینی سده، مجتبی ایزدی، عباس برزنده دهکردی، عباس بشیری ورنامخواستی، اکبر پولادی باغبادرانی، مسعود حافظی، اصغر خدادادی، علیرضا دهقانی، حسین رجایی ریزی، علیرضا رئیسی زاده، قربانعلی سبکتکین ریزی، سعید سلیمیان، علی سلیمیان ریزی، سید علی شهیدی ریزی، سید مرتضی شهیدی ریزی، سید ولی اله شهیدی ریزی، حسن صالح، حسن صالحی، سامان صدیقی، منصور ظفریان، محسن عزیزی قهفرخی، الیاس قربانی، عیار کریمی، عبدالرسول کریمی ریزی، علی کیانی، بهمن محمدی زردخشوئی، سید محمد جواد موسوی مورکانی، مراد نام پور، محمود نقدی پور، روح الله نقدی پور بیرگانی، علی نوری و رحیم هدایتی چرمهینی همچنین رضا محمدی نیز از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد.

کد خبر 730379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.