«روشن»؛ صدرنشین افزایش فروش نسبت به هفته قبل

در فروش هفتگی سینماها شاهدیم که بیشتر فیلم‌ها (به‌جز ۲ فیلم «مسافریس از گانورا» و «روشن») نسبت به هفته قبل با کاهش چشمگیر میزان فروش مواجه بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، زمانی که نگاهی به جدول فروش سینماها در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم می‌کنیم، شاهدیم که ترتیب ده فیلم نخست از نظر فروش نسبت به هفته‌های گذشته تغییر چندانی نداشته و تنها نکته قابل توجه مانند هفته‌های قبل صدرنشینی فیلم هاوایی بود و این استقبال به میزانی بود که این فیلم توانست جایگاه اول جدول فروش هفتگی که مدت‌ها در اختیار هتل بود را از آن خود کند.

همچنین شاهدیم که ۵ رتبه نخست فروش این هفته مربوط به فیلم‌های کمدی بود و پس از آن‌ها استقبال خوبی از انیمیشن‌ها نیز صورت گرفته است؛ از دیگر نکات قابل توجه در گیشه‌های این هفته این بود که مسافری از گانورا مانند هفته قبل در فروش هفتگی خود از بچه زرنگ پیشی گرفته است.

یکی دیگر از نقاط قابل توجه در میزان فروش‌های هفتگی، این بود که بیشتر فیلم‌ها (به‌جز ۲ فیلم «مسافریس از گانورا» و «روشن») نسبت به هفته قبل یا کاهش چشمگیر میزان فروش مواجه بودند.

در ادامه مروری به جدول فروش سینما در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم (از جمعه بیستم بهمن تا پنجشنبه بیست‌وششم بهمن) خواهیم داشت:

ردیف نام فیلم تعداد سانس اکران (هفته گذشته) تعداد سانس اکران (هفته جاری) تعداد بلیت فروخته شده (هفته گذشته) تعداد بلیت فروخته شده (هفته جاری) تعداد بلیت فروخته شده (هفته گذشته) تعداد بلیت فروخته شده (هفته جاری)
۱ هاوایی ۳,۴۲۰ ۳,۴۴۰ ۱۵۳,۴۷۹ ۱۱۳,۶۸۵ ۷۶,۱۱۴,۱۲۵,۰۰۰ ۵۱,۰۴۷,۷۸۰,۰۰۰
۲ هتل ۲,۸۶۶ ۲,۸۷۹ ۱۲۱,۴۸۲ ۹۰,۹۲۵ ۶۰,۰۲۸,۹۶۵,۰۰۰ ۳۹,۷۷۸,۸۰۰,۰۰۰
۳ ویلای ساحلی ۱,۸۶۵ ۱,۷۷۵ ۶۰,۷۴۹ ۴۳,۰۳۵ ۳۱,۵۳۸,۹۶۰,۰۰۰ ۲۰,۵۲۵,۰۹۰,۰۰۰
۴ فسیل ۱,۲۲۰ ۱,۳۱۲ ۴۹,۴۴۲ ۴۱,۶۱۲ ۲۳,۶۶۰,۳۵۵,۰۰۰ ۱۸,۷۱۲,۸۹۵,۰۰۰
۵ ورود و خروج ممنوع ۱,۴۰۱ ۱,۳۱۴ ۳۳,۸۷۴ ۲۶,۷۶۰ ۱۵,۲۶۰,۱۸۰,۰۰۰ ۱۱,۷۰۹,۸۵۵,۰۰۰
۶ مسافری از گانورا ۹۲۲ ۸۴۳ ۱۲,۹۲۰ ۲۸,۹۲۰ ۷,۵۴۶,۴۸۵,۰۰۰ ۸,۳۳۵,۱۲۰,۰۰۰
۷ بچه زرنگ ۶۳۴ ۶۱۷ ۵۸,۷۰۲ ۱۹,۲۲۰ ۴,۸۹۹,۱۴۰,۰۰۰ ۶,۲۳۹,۴۱۵,۰۰۰
۸ روشن ۴۲ ۶۵۹ ۶۶۷ ۱۰,۳۷۲ ۴۹۷,۲۰۰,۰۰۰ ۵,۰۵۰,۹۲۵,۰۰۰
۷

نارگیل ۲

۴۴۲ ۳۶۰ ۹,۸۸۲ ۹,۸۷۵ ۴,۱۹۸,۹۹۵,۰۰۰ ۳,۸۶۶,۲۳۵,۰۰۰
کد خبر 730368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.