چهارمین دوره جشنواره نمایشنامه‌نویسی بادکنک طلایی سال آینده برگزار می‌شود

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه چهارمین دوره جشنواره نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان شهروندی بادکنک طلایی سال آینده برگزار می‌شود، گفت: مسائل حوزه شهروندی برای کودکان و نوجوانان، موضوع اصلی این جشنواره است.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشنامه «خانه من کجاست؟» منتخب سومین دوره جشنواره نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان شهروندی بادکنک طلایی است که در پردیس هنر اصفهان اجرا شد.

وی افزود: این اثر سال ۱۴۰۰ برای نخستین‌بار در قالب نمایشنامه به جشنواره شهروندی ارائه شد و رتبه‌های خوبی به‌دست آورد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: به‌تازگی به‌دنبال اعلام فراخوان بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی استان یزد و شهرستان اردکان هستیم.

سجادزاده گفت: نمایشنامه خانه من کجاست به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ارسال شده و در زمینه‌های نمایشنامه و اجرا حائز رتبه شده است.

وی ادامه داد: این نمایشنامه از بیست‌وهفتم بهمن تا دوم اسفند از ساعت ۱۷:۰۰ در مجموعه پردیس هنر اصفهان اجرا می‌شد، همچنین این نمایشنامه پنجم اسفند در شهرستان اردکان نیز اجرا می‌شود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فراخوان برگزاری چهارمین دوره جشنواره نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان شهروندی بادکنک طلایی در سال آینده اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: سه دوره این جشنواره در سال‌های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شده است که امیدواریم آثار بسیاری در این جشنواره شرکت کند و حائز رتبه شود.

سجادزاده با بیان اینکه مسائل حوزه شهروندی برای کودکان و نوجوانان، موضوع اصلی این جشنواره است، گفت: نمایشنامه‌های منتخب در این جشنواره مورد حمایت اداره توسعه فرهنگ شهروندی قرار می‌گیرد.

کد خبر 730191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.