انتخابات تیری بر قلب دشمنان است

فرماندار شهرستان ماکو با بیان اینکه امر انتخابات تیری بر قلب دشمنان است، گفت: رأی مردم محترم و تشخیص مردم از کاندیداها سخت است مگر اینکه رسانه‌ها ضمن شناساندن نامزدهای انتخاباتی، امید را در دل مردم ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و فعالان شبکه‌های مجازی با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری با نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو و با حضور مسئولان شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

نادر کاظمی در این نشست هم‌اندیشی ضمن تبریک هفته سربازان گمنام و روز جوان اظهار کرد: امروز امنیتی که در کشور ایجاد شده و بعد از ۴۵ سال در جای‌جای نقاط ایران با آسایش زندگی می‌کنیم مدیون تلاش‌های نیروهای مسلح است.

وی افزود: در طول ۴۵ سال گذشته دشمن لحظه‌ای از تلاش برای ایجاد ناامنی در این کشور دریغ نکرده و همیشه دنبال اهداف و هدف‌های خاص بوده است.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به فتنه سال ۱۴۰۱ گفت: در فتنه پارسال که دشمن به میدان آمد تصور بر این داشت که جمهوری اسلامی را زمین گیر کرده اما دریغ از اینکه فقط خلل کوچکی در خدمات دولتی ایجاد کرده است.

کاظمی ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته مردم دیدند که دشمن نخوابیده است اما امروز به حول قوه الهی نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است.

وی با اشاره به خیال‌های خام دشمنان تصریح کرد: اسرائیل هم ادعا می‌کرد در جنگ غزه سه روزه کار گروه‌های مقاومت را یکسره می‌کند اما امروز می‌بینیم چندین ماه است کاری از پیش نبرده و مستقیم توانایی رودررو شدن با نیروهای مقاومت را ندارد و فقط به مردم مظلوم حمله می‌کند و این مقاومت را نیروهای مقاومت غزه از ایثار و مقاومت رزمندگان ایران که بر گرفته از نهضت عاشورا است گرفته‌اند.

کاظمی خطاب به فعالین رسانه‌ای گفت: امروز فعال رسانه‌ای پل ارتباطی بین مسئول و مردم است از این رو وجود رسانه برای دولت یک ظرفیت است اما نه اینکه در راستای تخریب و توهین باشد.

فرماندار ماکو با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت است، افزود: در دولت قبلی می‌گفتند موشک را آزمایش نکنید که در حال مذاکره هستیم اما امروز با موشک‌های نقطه زن مقرهای گروه‌های تروریستی مورد هدف قرار می‌گیرد. و امروز ایران در اقتدار کامل است.

کاظمی با تاکید بر اینکه امروز باید داشته‌های خود را به عرصه برسانیم خطاب به اصحاب رسانه تصریح کرد: امروز رسالت رسانه سنگین است باید مردم را روشن کنید و اطلاعات صحیح به مردم دهید؛ هم خواسته‌های خود، هم پیشرفت‌های کشور را مطرح کرده و هم ضعف‌ها را نقد کنید.

وی اضافه کرد: مردم ما هم بافرهنگ، هم فهیم و هم با درک بالا هستند چرا که دشمن ماه‌ها در تلاش بود مردم در ۲۲ بهمن به راهپیمایی نیایند اما وقتی پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خون شهدا در میان بود مردم موقعیت شناس و زمان شناس به خیابان‌ها آمده و همه توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

کاظمی در خصوص صلاحیت‌های انتخابات ادامه داد: از لحاظ صلاحیت این دوره در منطقه ما جز ادواری است که بیشترین افراد صلاحیت گرفتند.

وی با اشاره به روند تأیید صلاحیت‌ها عنوان کرد: در هیئت اجرایی صلاحیت‌ها بر اساس مُرِّ قانون بررسی شده و ما حافظ رأی مردم هستیم.

فرماندار ماکو خطاب به رسانه‌ها خاطرنشان کرد: باید در وضع موجود در تلاش باشیم مردم را پای صحنه انتخابات بیاوریم و کارنامه و سوابق هر نامزد را به اطلاع مردم رسانده و با مصاحبه، میزگرد و گفتگو برنامه هر نامزد اطلاع‌رسانی شود.

کاظمی اظهار کرد: مجریان انتخابات در مرکز حوزه‌های انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران تلاش می‌کنند که وظیفه خود را که امانت‌داری است به جای بیاورند و طبق گفته رهبر معظم انقلاب باید سلامت انتخابات، امنیت انتخابات، مشارکت در انتخابات و رقابت در انتخابات به نحو احسن انجام شود.

وی با بیان اینکه امر انتخابات تیری بر قلب دشمن است، تأکید کرد: رأی مردم محترم است و تشخیص مردم از کاندیداها سخت است مگر اینکه رسانه‌ها ضمن شناساندن نامزدهای انتخاباتی، امید را در دل مردم ایجاد کنند.

کاظمی یادآور شد: اگر می‌خواهیم امنیت داشته و حرف خود را در مجامع بین المللی پیش برده و پیشرفت کنیم باید انتخابات به عنوان یک امر ضروری به نحو احسن اجرا شود.

این مقام مسئول با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت: برای ایجاد امید در دل مردم ضروری است پیشرفت‌ها و اقدامات نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود و اینکه چرا دولت پروژه‌ای جدید شروع نمی‌کند و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام می‌رساند.

فرماندار شهرستان ماکو در پایان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید از توهین و افترا و دامن‌زدن به مسائل قومیتی پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: برای امنیت کشور خون‌ها داده شده پس باید همیشه از منافع خود بگذریم و منافع ملی را در نظر داشته باشیم و در ایام تبلیغات چه حین رأی‌گیری چه بعد رأی‌گیری همه دست در دست هم بدهیم تا شوری که در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم نشان دادند در انتخابات پای صندوق‌های رأی با انتخاب اصلح نشان دهید.

کد خبر 730031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.