اعزام بیش از ۱۰۰۰ معلم قزوینی به اردوهای راهیان نور و پیشرفت

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین از اعزام ۱۰۱۰ نفر از معلمان و فرهنگیان این استان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم تجلیل از عوامل اجرایی اردوی راهیان نور فرهنگیان بعدازظهر امروز -چهارشنبه دوم اسفندماه- با حضور نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، هادی بغدادی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان و عوامل اجرایی در سالن جلسات ساختمان شهید قدرت الله چگینی اداره‌کل برگزار شد.

هادی بغدادی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه جهاد تبیین نقش و جایگاه مهمی در برنامه‌های بسیج فرهنگیان دارد. اظهار کرد: دوره‌های تخصصی جهاد تبیین با مشارکت همه دست اندرکاران اجرا شده است.

وی با ابراز خرسندی از نحوه اجرای مطلوب اردوی راهیان نور جنوب، گفت: در مرحله اول ۳۰۰ نفر از فرهنگیان خواهر در کنار دانش آموزان دختر، در مرحله دوم ۱۵۰ نفر از فرهنگیان برادر در کنار دانش آموزان پسر و در مرحله سوم ۲۰۰ نفر از فرهنگیان برادر به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) تصریح کرد: در اردوی راهیان پیشرفت، ۳۶۰ نفر از فرهنگیان خواهر و برادر اعزام شدند، که در مجموع ۱۰۱۰ نفر از فرهنگیان، به اردوهای راهیان نور جنوب کشور و راهیان پیشرفت اعزام شدند.

بغدادی ضمن قدردانی از برگزاری مطلوب اردوهای راهیان نور فرهنگیان اضافه کرد: بصیرت افزایی برای فرهنگیان، راهبرد مهمی در مقابله با جنگ نرم می‌باشد، ضروری است در موضوعات مختلف تجزیه و تحلیل مناسب داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمن در شرایط انتخابات با شبهه افکنی به دنبال تفرقه و عناد افکنی است و در این میان نیازمند تفکر بسیجی هستیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: اردوهای راهیان نور نگاه افراد را تغییر می‌دهد و تأثیرات مثبتی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت را دارد و دانش آموزان با حضور فعال نقش آفرینان اصلی در ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار هستند.

کد خبر 729999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.