پارکینگ طبقاتی غدیر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: موانع اجرایی و عملیایی پروژه مشارکتی مجموعه اداری، تجاری و پارکینگ طبقاتی غدیر(امیر کبیر) رفع شده است و به‌زودی این پروژه برای استفاده شهروندان قابل استفاده و بهره‌برداری خواهد بود.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بهره‌برداری از پارکینگ طبقاتی مجتمع اداری غدیر اظهار کرد: یکی از مطالبات چندین ساله ادارات مستقر در مجتمع اداری امیر کبیر، کمبود فضای مناسب برای پارکینگ خودروها است که با توجه به استقرار ادارات دولتی و خصوصی متعدد در این مجموعه اداری و افزایش حجم مراجعه‌کنندگان در فاصله زمانی از ۷ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر، آن را به چالشی روزمره برای ساکنان و شهروندان تبدیل کرده است.

وی افزود: عملیات احداث این مجموعه با زیربنایی بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۱۹۶۹ متر مربع با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اصفهان در حال انجام است که شامل چهار طبقه، پارکینگ عمومی در زیرزمینی با ظرفیت پارک ۲۶۰ دستگاه خودرو و همکف با کاربری تجاری مختص فعالیت‌های مرتبط با مجموعه اداری همچون شعب بانک‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی، انتظامی، قضائی است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: جلسه مانع‌زدایی از این پروژه در دفتر شهردار منطقه ۴ برگزار شد و رفع اختلافات مرتبط با اضافه‌کاری‌ها و نحوه بهره‌برداری از آن مورد تاکید قرار گرفت تا این پروژه در اسرع وقت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: عملیات احداث پروژه مشارکتی مجموعه اداری، تجاری و پارکینگ عمومی غدیر (امیر کبیر) اسفند ۱۳۹۹ با سرمایه اولیه ۷۵ میلیارد تومان آغاز شده است و در حال حاضر در مرحله نازک‌کاری و تفکیک واحدها قرار دارد.

کد خبر 729996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.